اپراتورها

اپلیکیشن

تلفن همراه

April 16, 2021
8:10 جمعه، 27ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122915

شبهای رمضان با برنامه قرار سحر همراه اول

همراه اول با برنامه قرار سحر از ۲۷ فروردین ماه در روبیکا و آیگپ مهمان شب های رمضان است.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجری نام آشنای برنامه‌های سحرگاهی ماه مبارک رمضان، امسال نیز با همکاری همراه اول از طریق پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مهمان شب‌های هموطنان است.
 
با توجه به اینکه ماه رمضان بهترین ماه خدا و اوقات افطار و سحرگاهانش، وقت ملاقات خدا و اجابت دعا و از طرفی حرم نورانی و ملکوتی امام رضا علیه‌السلام نیز همواره پناهگاه حاجتمندان و دعاخواهان سراسر ایران است، به‌همین منظور همراه اول تلاش کرده تا امسال، وقت سحرگاهی رمضان الکریم را به‌صورت مستقیم از بارگاه معنوی و آستان قدس رضوی به هم میهنان و روزه داران تقدیم کند.
 
 
همراه اول با اشاره به شرایط خاص ماه رمضان امسال و ایجاد محدودیت های اجتماعی برای مردم، وعده رقم خوردن یکی از متفاوت ترین زمان های سحرگاهی رمضانی را با اجرای فرزاد جمشیدی و از جوار حرم نورانی امام رضا(ع) داده است.
 
این برنامه که قرار است با همکاری همراه اول از بیست و هفتم فروردین ماه از ساعت ۲۳ تا یک و نیم بامداد روزهای ماه مبارک رمضان و از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» و «آیگپ» اجرا و پخش زنده شود، «قرار سحر» نامگذاری شده است.
 
در این برنامه فرزاد جمشیدی به‌عنوان تهیه کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به عنوان کارگردان، آیتم های متنوعی را در رسانه های مذکور به مخاطبان خود تقدیم خواهند کرد.
 
پلاتوهای معنوی و ادبی مجری، دعوت از مهمانان معارفی، فرهنگی و هنری، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان، پخش دعا، نیایش و نجواهای معنوی از جمله آیتم های برنامه «قرار سحر» خواهد بود.
 
گفتنی است حجت اشرف زاده نیز تیتراژ آغازین برنامه «قرار سحر» را اجرا کرده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.