سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 21, 2021
12:08 چهارشنبه، 1ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123183

امکان حضور رایگان شرکت های IT در نشست نرم افزار اروپا فراهم شد

 
 
سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد که امکان حضور رایگان و ویژه شرکتهای IT ایرانی در بزرگترین نشست نرم افزار اروپا را فراهم کرده است.
 
به گزارش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ششمین نشست دوسالانه Software Days با همکاری دولت‌های اتریش و سوئد ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
 
امسال برای نخستین بار به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، این نشست به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به همین دلیل می‌تواند فرصت خوبی برای حضور شرکت‌های ایرانی در این نشست بین المللی باشد.
 
نشست Software Days بزرگترین نشست نرم افزار در اروپای مرکزی است که هر دو سال یک‌بار در شهر وین اتریش برگزار می‌شود.
 
پیرو مذاکرات انجام شده با «شبکه کسب و کار اروپا» و حمایت «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، «مرکز تحول و پیشرفت» و «ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی»، امکان حضور رایگان و ویژه شرکت‌های ICT ایرانی در بزرگترین نشست نرم افزار اروپا فراهم شده است.
 
در این نشست بیش از ۲۰۰۰ شرکت، مؤسسه آموزش و تحقیقاتی، دانشگاه و سرمایه گذار حضور خواهند داشت. علاوه بر جلسات B۲B ، امکان استفاده از سخنرانی‌های کلیدی و کارگاه‌های تخصصی که توسط شرکت‌هایی مانند Ericson ، Linkedin، SAAB ، Amazon و … برگزار خواهد شد نیز وجود دارد.
 
حضور در این نشست برای کلیه شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی و شرکت‌های سرمایه گذاری وجود دارد.
 
جزئیات بیشتر از نحوه حضور شرکت‌ها در این نشست، در سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.