تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 21, 2021
14:06 چهارشنبه، 1ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123194

پشتیبانی از رمزارزها به سیستم پرداخت «ونمو» اضافه شد

 
«ونمو»، سرویس پرداخت و انتقال وجه که زیرمجموعه پی‌پل است، از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. در فاز اول بیش از ۷۰ میلیون کاربر ونمو امکان خرید، فروش و نگهداری چهار رمزراز شامل بیت کوین،‌ اتریویم، لایت کوین و بیت کوین کش را از طریق این پلتفرم در اختیار خواهند داشت.
 
پیشتر نیز این شرکت اعلام کرده بود که برای پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۱ برنامه‌هایی را دنبال می‌کند. کاربران ونمو می‌توانند از طریق این اپلیکیشن برای یکدیگر پول واریز کنند. به علاوه امکان خرید از فروشگاه‌هایی که از ونمو پشتیبانی می‌کنند از دیگر خدمات این اپلیکیشن است.
 
شرکت ونمو ضمن اعلام پشتیبانی از چهار رمزارز در گام اول، می‌گوید این خدمات را برای مخاطبان جوان‌تر خود که به چنین حوزه‌هایی علاقمند هستند، تدارک دیده است.
 
 
«دارل ایش»، مدیر کل ونمو در این باره توضیح می‌دهد:
 
«برخی مشتریان ونمو از پی‌پل و برخی از ونمو استفاده می‌کنند. ما برای گروهی از مخاطبان خود که به خرید و فروش رمزارزها علاقمندند، چنین امکانی را در ونمو در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز آنها باشیم.»
 
وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه می‌کند که کاربران این اپلیکیشن اکثرا جوان و در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال قرار دارند. این افراد معمولا علاقمند به سرمایه‌گذاری در رمزارزها هستند. در جریان همه‌گیری کرونا، کاربران بیشتری به سمت خرید و فروش رمزارزها متمایل شده‌اند.
 
این اپلیکیشن علاوه بر اینکه از رمزارزها پشتیبانی می‌کند، خبرهایی را نیز در مورد آن‌ها به اشتراک می‌گذارد که به تعامل بیشتر کاربران در این حوزه کمک می‌کند. این شرکت اعلام کرده‌ قصد دارد محتواهای ویدیویی آموزشی را برای پاسخ‌دهی به سوالات برخی کاربران جوان در حوزه رمزارزها به پلتفرم خود اضافه کند.
 
به علاوه این اپلیکیشن کارمزد پایینی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سیستم خود در نظر گرفته تا کاربران بیشتری تمایل به استفاده از این اپلیکیشن برای تبادلات رمزارزها پیدا کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.