اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

April 25, 2021
14:05 یکشنبه، 5ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123344

راهکارهای نوآورانه رایتل برای دورکاری کرونا

 
 
شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ارایه راهکارهای ویژه و نوآورانه سازمانی در شرایط همه‌گیری کرونا خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی رایتل؛ این خدمات با ایجاد بستر ارتباطی اختصاصی و امن بر مبنای خدمات -APN MVPN M2M- و با هدف تسهیل کار در منزل و تضمین امنیت شبکه در اختیار مشترکین تجاری و سازمانی رایتل قرار گرفته است.
 
راهکارهای APN و MVPN به عنوان دو راهکار اصلی مورد نیاز کسب و کارها در دوران همه‌گیری کرونا با هزینه‌ای مقرون به صرفه و به عنوان یک کانال ارتباطی اختصاصی، امن و بدون وابستگی به اینترنت با هدف امکان دسترسی کارکنان به منابع بیرون از محل کار و تسهیل ارتباط مدیران با کارکنان در هر لحظه، طراحی و ارایه شده‌اند.
 
مدیریت بهتر تماس‌های ورودی و خروجی، کاهش هزینه‌های تماس، استفاده از همه ظرفیت شبکه، برقراری ارتباط از طریق شماره‌های کوتاه و تفکیک تماس‌های سازمانی و غیرسازمانی از دیگر خدماتی است که بر اساس راهکارهای APN و MVPN شرکت رایتل به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارایه شده‌است.
 
همچنین در بستر M2M که با تعرفه‌های متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده، داده‌ها با‌ امنیت و سرعت بسیار با‌لاتر نسبت به فناوری‌های پیشین شبکه‌های موبایل، از قبیل GPRS منتقل می‌شوند.
 
تسهیل امکان مدیریت و کنترل دستگاه‌ها از راه دور، نظارت و مانیتورینگ امنیت بدون نیاز به استقرار نیروی انسانی با صرف هزینه پایین، کنترل هوشمند مصرف انرژی، کنترل و پایش سلامت و نقل و انتقال در خدمات بانکی از دیگر کاربردهای این خدمت ارایه شده توسط رایتل است.
 
مشتریان سازمانی، فروشگاه‌ها، واحدهای صنفی، مجموعه‌های خدماتی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها می‌توانند از طریق شماره تلفن27654000 داخلی6309 و یا نشانی پست الکترونیکی b2bsales@rightel.ir  نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این راهکارها اقدام نمایند.
 
شرکت خدمات ارتباطی رایتل پیش از این و همزمان با آغاز بحران همه‌گیری ویروس کرونا نیز، با رایگان کردن تماس‌های درون شبکه خود در راستای نقش مسئولیت اجتماعی و گسترش فرهنگ همدلی به تسهیل فرآیندهای ارتباطی هموطنان و کسب و کارها پرداخته بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.