اپراتورها

تلفن همراه

April 26, 2021
12:07 دوشنبه، 6ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123376

محمودزاده: تحقق زیست‌بوم دیجیتال را با توجه به سرفصل های اتحادیه جهانی مخابرات دنبال می کنیم

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تشریح پیاده سازی زیست بوم دیجیتال به عنوان سرفصل تعیین شده اتحادیه جهانی مخابرات اعلام داشت: اتحادیه جهانی مخابرات با توجه به حوزه اینترنت اشیا و نسل پنجم در تکنولوژی های‌تک سرفصل هایی را برای فعالیت های ارتباطی تعریف کرده است که شرکت مخابرات ایران نیز به تبعیت از آن در حال طرح و بازآفرینی برنامه های ارتباطی خود است.
 
WhatsApp Image 2021-04-26 at 14.07.16.jpeg
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمودزاده با برشمردن جز به جز تکالیف عملی  و فنی اتحادیه مخابرات برای کشورها و سازمان ها گفت:  شرایط جهانی ناشی از کرونا نیز این لزوم را تشدید کرده و مخابرات های کشورها با توجه به شرایط اینترنت اشیا و نسل پنجم در تکنولوژی های‌تک سرفصل هایی را برای فعالیت های ارتباطی تعریف کرده اند.
 
وی با توجه دادن به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فوق العاده فضای مجازی گفت: باید از مرحله اپراتوری بودن گذشته و به تکنولوژی محور بودن برسیم که لازمه آن دخالت و ورود در تمامی مراحل اعم از تولید، تحویل و انتقال محتوا بر طبق سرفصل های پیش بینی شده است.
 
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: تسهیل در  برقراری ارتباطات  برای تمام مردم به عنوان یک الزام در دوران کرونا و پسا کرونا به صورت حضوری یا غیر حضوری در اولویت تصمیم سازی مخابرات طبق الگوهای فنی اتحادیه جهانی مخابرات است. 
 
محمودزاده همچنین اظهار داشت: باید مدل تجاری را به گونه ای طراحی کنیم که بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از آن متنفع شده و علاوه بر پاسخ دادن به نیازهای عمومی جامعه، در شرایط حاضر که کرونا امتحانی برای حوزه ارتباطات است طبق آخرین نسل های مخابراتی و ارتباطی با تحقق ارتباط برای مشتریان در همه جا و همه وقت به هدف های تعیین شده دست یابیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.