اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 26, 2021
12:43 دوشنبه، 6ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123384

«فیلیمو» تخفیف‌های استانی می‌دهد

 
فیلیمو، پلتفرم پخش آنلاین فیلم وسریال برای تسهیل در بهره‌مندی کاربران در شهرها و استان‌ها مختلف از ابتدای سال ۱۴۰۰ تخفیف‌های شناور را فعال کرد و با آغاز اردیبهشت تغییرات جدیدی را در این زمینه اجرایی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فیلیمو، پس از استقبال مخاطبان از محصولات فیلیمو، این پلتفرم از ابتدای اردیبهشت تخفیف‌های ویژه‌ای را در استان‌های مختلف کشور به صورت شناور در نظر گرفته‌ است؛ تا کاربران شهرهای مختلف با افزایش درصد تخفیف بتوانند از محصولات مختلف پلتفرم در دسته بندی‌های متفاوت استفاده کنند.
 
شهرهای کشور با توجه به گستره جغرافیایی و آمار تمکن مالی در چهار دسته تقسیم می‌شوند. کلانشهرها فاقد تخفیف، و سایر شهرها بنا به رتبه‌بندی در سه بخش ۲۰ ،۳۰ و ۴۰ درصدی مشمول تخفیف می‌شوند. این تقسیم‌بندی بر اساس اطلاعات سالیانه وزارت کشور که در اختیار عموم قرار گرفته ، صورت پذیرفته و پوشش صد در صدی ۱۲۹۱ شهر کوچک و بزرگ را شامل می‌شود. براساس اظهارات روابط عمومی فیلیمو، این دومین طرح تخفیفی استانی این پلتفرم از ابتدای سال ۱۴۰۰ است.
 
مشترکان فیلیمو، با مراجعه به آدرس در نظر گرفته شده در این زمینه می‌توانند بر مبنا قدرت خرید تخفیف‌های هر شهر را مشاهده و از تخفیف‌هابهره‌مند شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.