تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 29, 2021
9:36 پنجشنبه، 9ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123514

بازگشت نمایشگاه فناوری لاس وگاس به دنیای واقعی در سال آینده

 
نمایشگاه فناوری جهانی CES که هر سال ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، در سال ۲۰۲۲ به دنیای واقعی برمی گردد اما به شکل کوچکتری برگزار خواهد شد.
 
 پیش از شیوع پاندمی نمایشگاه فناوری CES بزرگترین رویداد سالانه در لاس وگاس بود و در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۷۰ هزار شرکت کننده داشت و حدود چهار هزار شرکت، فناوری و گجتهای ساخت خود را به نمایش گذاشتند. انجمن فناوری مصرف کننده که سازمان دهنده این رویداد است، انتظار دارد نمایشگاه سال آینده ۷۵ هزار شرکت کننده داشته باشد. جین فاستر، نانیب رییس بازاریابی و ارتباطات این نمایشگاه گفت: تاکنون ۱۰۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و انتظار  می‌رود شرکتهای بیشتری برای حضور تمایل نشان دهند.
 
نمایشگاه CES در سال ۲۰۲۱ تماما به صورت دیجیتالی برگزار شد. فاستر گفت: اگرچه همه شرکتها باید حضور فیزیکی در سال ۲۰۲۲ داشته باشند اما می توانند یک نمایش دیجیتالی هم داشته باشند. پلتفرم دیجیتالی این نمایشگاه به مدت دو تا سه ماه آنلاین خواهد ماند و به افزایش دسترسی جهانی به این نمایشگاه کمک  می‌کند.
 
وی اعلام کرد نمایشگاه راهروهای بزرگتری خواهد داشت  و فضای بیشتری بین غرفه ها وجود خواهد داشت تا امکان فاصله گذاری اجتماعی را فراهم کند. این نمایشگاه از یک سالن غربی بهره مند خواهد شد که به تازگی در مرکز همایش لاس وگاس ساخته شده و از طریق یک تونل ۱.۳ کیلومتری که توسط شرکت بورینگ کامپانی ایلان ماسک ساخته شده است، به سایر بخشهای مرکز متصل  می‌شود.
 
بازدیدکنندگان در خودروهای تسلای دارای راننده به محل مرکز همایش لاس وگاس رفت و آمد خواهند کرد.
 
بر اساس گزارش رویترز، این نمایشگاه فناوری از سوم ژانویه به روی رسانه ها و از پنجم تا هشتم ژانویه به روی بازدیدکنندگان دیگر گشوده خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.