اپلیکیشن

تلفن همراه

گجت

May 2, 2021
12:59 یکشنبه، 12ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123636

تاریخ معرفی شش محصول جدید هواوی فاش شد

 
 
هواوی حدود یک ماه پیش از دستبند هوشمند هواوی بند ۶ رونمایی کرد. حالا در گزارشی ادعا شده که این شرکت می‌خواهد در ماه مه و ژوئن از چندین محصول جدید از جمله میت‌پد پرو ۲ و سری واچ ۳ پرده بردارد.
 
به گزارش یک منبع آگاه به نام «Changan Digital King» در شبکه اجتماعی چینی ویبو، هواوی به دنبال معرفی شش محصول جدید طی دو ماه آینده است. دو محصول در ماه مه رونمایی می‌شوند و چهار دستگاه دیگر در ماه ژوئن از راه می‌رسند.
 
فهرست محصولات آتی هواوی به تفکیک زمان رونمایی در بازار چین از قرار زیر است:
 
۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت)
HUAWEI Children’s Watch 4X New Bright Model
HUAWEI Body Fat Scale 3 Pro
۲ ژوئن (۱۲ خرداد)
HUAWEI MatePad Pro2
HUAWEI Watch3
HUAWEI Watch3 Pro
۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد)
HUAWEI MateBook
 
 
 
از بین این شش محصول فعلا فقط درباره سری هواوی واچ ۳ و هواوی میت‌پد پرو ۲ کمی اطلاعات داریم. این دو دستگاه با سیستم عامل هارمونی به بازار می‌آیند و تبلت هواوی قرار است اولین محصولی باشد که به‌صورت پیش‌فرض از HarmonyOS استفاده می‌کند، البته نمی‌توان درباره چنین موضوعی مطمئن بود.
 
میت‌پد پرو ۲ در دو اندازه ۱۲.۲ و ۱۲.۶ اینچی از راه می‌رسد و از چیپست کرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد. در آن سو، ساعت هوشمند هواوی از اپ‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد و نسخه‌ای برای پشتیبانی از eSIM خواهد داشت. نسخه جدید ساعت مخصوص کودکان HUAWEI Children’s Watch 4X فقط از لحاظ رنگ با نسل قبلی فرق می‌کند. لپ‌تاپ جدیدی که از سری میت‌بوک معرفی می‌شود هم احتمالا میت‌بوک ۱۶ خواهد بود.
 
فعلا اطلاعات دیگری درباره محصولات آتی هواوی در دسترس نیست. این شرکت امسال هنوز تلفن‌های پرچمدار خود را معرفی نکرده است، اما انتظار داریم که سری P50 تا اوایل خرداد معرفی شود. چندی قبل در گزارشی گفته شده بود که عرضه این خانواده به دلیل مشکلات مربوط به سیستم عامل هارمونی به تعویق افتاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.