تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 4, 2021
12:07 سه شنبه، 14ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123693

تجهیز هاب های پستی به سورتینگ مکانیزه

 
 
معاون وزیر ارتباطات با بیان این که پست مدرن باید به تکنولوژی مدرن مجهز باشد و امروز سورتینگ مکانیزه در حال بهره برداری است تا به عملیات سایر هاب های پستی سرعت دهد از راه اندازی سورتینگ مکانیزه هاب های پستی که ترافیک بالایی دارند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، آیین افتتاح هاب پستی منطقه شمال کشور ساعتی پیش با حضور رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار و خط مستقیم مازندران به گیلان راه اندازی شد.
سبحانی فر در این مراسم  بازنگری و ارتقای زیرساخت ها را لازمه افزایش کیفیت، سرعت و دقت خدمات پستی برشمرد و گفت:راه اندازی هاب های پستی یکی از اصلی ترین اقدامات در بحث ارتقای زیرساخت ها  بود که سرعت و دقت در عملیات پستی را به همراه داشته است.
معاون وزیر ارتباطات با بیان این که پست مدرن باید به تکنولوژی مدرن مجهز باشد و امروز سورتینگ مکانیزه در حال بهره برداری است تا به عملیات سایر هاب های پستی سرعت دهد از راه اندازی سورتینگ مکانیزه هاب های پستی که ترافیک بالایی دارند خبر داد.
تجهیز ناوگان پستی با 40 دستگاه کامیون و 400 دستگاه وانت، تامین ملزومات اساسی برای افزایش امنیت بسته های پستی ازجمله ترولی و باکسهای ویژه حمل مرسولات از دیگر مواردی بود که رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست به عنوان سایر اقدامات برای ارتقای زیرساخت ها نام برد.
سبحانی فر ادامه داد: اصلاح فرایندها اقدامی بود که از قبل در دستور کار قرار داشت و به دلیل شرایط کنونی جامعه سرعت بیشتری گرفت تا علاوه بر جلب اعتماد و افزایش ترافیک در شبکه پستی منجر به افزایش درآمدزایی در شبکه شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: برای افزایش سرعت کار تعداد پنج هاب پستی را در سال گذشته راه اندازی کردیم تا بستری برای استان هایی که فرهنگ و زیان مشترک دارند برای بهره گیری از امکانات همدیگر فراهم شود.
وی با بیان این که در حال حاضر مردم استان های گلستان، گیلان و مازندران از نیازهای هم مطلع و می توانند بدون واسطه مایحتاج خود را تامین کنند گفت:راه اندازی خطوط مستقیم باعث تسهیل در بهره مندی از امکانات بین شهری می شود.
سبحانی فر افزود: با راه اندازی خط مستقیم مازندارن به گیلان، دیگر نیاز نیست که امانات گیلان ابتدا به تهران بیاید بلکه مستقیم به مقصد ارسال می شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان این که این امر دو روز زمان ارسال را کاهش می دهد از راه اندازی خط مستقیم گیلان – اردبیل خبرداد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با گرامیداشت یاد وخاطره ده تن از کارکنان پست که در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، از خدمات دیگر کارکنان پست تقدیر و گفت : "در یک سال گذشته بسیاری از مردم در خانه ماندند ولی هموطنان ما در بیرون از خانه تلاش کردند تا آنها سلامت بمانند."
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.