اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

May 7, 2021
12:28 جمعه، 17ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123798

توییتر ویژگی «Tip Jar» را برای دریافت کمک مالی به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد

 
 
توییتر قابلیت جدید «Tip Jar» را در قالب دکمه‌ای ساده‌ای به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد تا امکان دریافت کمک مالی برای حساب‌های کاربری آنها از طریق این ویژگی فراهم شود.
 
توییتر روی توسعه چندین ویژگی به پلتفرم خود کار می‌کند که نسخه آزمایشی برخی از آنها در دسترس کاربران قرار گرفته است و برخی دیگر هنوز در مرحله توسعه هستند.
 
اوایل اردیبهشت‌ماه گفته شد که توییتر به دنبال اضافه کردن قابلیتی است که با کمک آن کاربران بتوانند به راحتی به حساب‌های کاربری مورد نظرشان کمک مالی کنند. این ویژگی جدید که «Tip Jar» نامیده می‌شود به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند علاوه بر لایک کردن، بازتوییت کردن و حمایت از برخی حساب‌های کاربری،‌ در صورت لزوم از لحاظ مالی نیز از آنها حمایت کنند.
 
 
با اضافه شدن این قابلیت جدید، دکمه‌ای کوچک در پروفایل کاربری دیده می‌شود که امکان ارسال پول را فراهم می‌کند. با ضربه زدن روی این دکمه،‌ گزینه‌های مختلف ارسال پول از طریق پی پال،‌ ونمو و سایر روش‌ها نمایش داده می‌شود.
 
قابلیت  Tip Jar از طریق تنظیمات پروفایل فعال می‌شود و به صورت یک دکمه در کنار دکمه Follow نمایش داده خواهد شد. هر کدام از روش‌های پرداخت نیز به صورت فهرست کشویی در  Tip Jar در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر توییتر از روش‌های پرداخت از طریق Bandcamp ،Cash App ،Patreon، پی پال و ونمو پشتیبانی می‌‌کند. کاربران اندرویدی همچنین می‌توانند از طریق توییتر Spaces کمک‌های مالی خود را اهدا کنند.
 
در حال حاضر قابلیت جدید تنها در دسترس برای برخی از تولید کنندگان، روزنامه نگاران،‌ کارشناسان و تعداد محدودی از سازمان‌های غیر انتفاعی انگلیسی زبان برای هردو نسخه سیستم عامل اندروید و  iOS قرار گرفته است. توییتر می‌گوید قصد دارد به زودی این قابلیت را در دسترس کاربران بقیه زبان‌ها و در واقع در اختیار عموم کاربران نیز قرار دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.