اپلیکیشن

تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

May 10, 2021
11:13 دوشنبه، 20ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123912

کلاب هاوس به روی کاربران اندروید گشوده شد

 
 
شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس اعلام کرد اپلیکیشن خود را به روی کاربران تلفنهای هوشمند اندرویدی می گشاید.
 
این اپلیکیشن که کاربران معروف زیادی را جذب کرده است، به شرکت کنندگان اجازه می دهد به میزبانی یا شنیدن مکالمات زنده به سبک کنفرانس بپردازند. کلاب هاوس مدت یک سال است برای کاربران iOS موجود بوده و ابتدا با جهش و سپس کندی رشد شمار کاربران روبرو شده است. شرکت کلاب هاوس اعلام کرد متداولترین درخواست، قابل دسترس شدن کلاب هاوس در اندروید بوده است.
 
کلاب هاوس تست نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود را در ماه میلادی جاری آغاز کرد. کاربران اندروید در آمریکا از روز یکشنبه می توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند با این حال دسترسی به این اپلیکیشن به افرادی که در لیست انتظار بوده اند یا توسط یک کاربر فعلی دعوت شده اند، محدود خواهد بود. سایر بازارهای انگلیسی زبان از هفته های آینده به کلاب هاوس دسترسی پیدا خواهند کرد و این دسترسی به تدریج برای سایر کاربران بین المللی فراهم خواهد شد.
 
طبق آمار شرکت سنسور تاور، اپلیکیشن کلاب هاوس در فوریه بیش از ۹ میلیون بار دانلود شد اما این آمار در آوریل به پایین یک میلیون دانلود کاهش پیدا کرد. حتی بدون نسخه اندرویدی، شمار کاربران این اپلیکیشن امسال رشد چشمگیری پیدا کرده است با این حال کلاب هاوس با انتقاداتی در خصوص عدم اقدامات کافی برای جلوگیری از یهودی ستیزی و سایر رفتارهای سوء روبروست.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت کلاب هاوس با سرعت قابل توجهی سرمایه گذاری جذب می کند و ماه گذشته سرمایه گذاران ارزش این شرکت را چهار میلیارد دلار برآورد کردند که تا حدودی به دلیل رشد سریع این اپلیکیشن و سابقه پل دیویسون، مدیرعامل و یکی از موسسان کلاب هاوس بوده است که به ساختن اپلیکیشنهای اجتماعی پرسروصدا و جلب توجه عمومی معروف است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.