May 11, 2021
11:17 سه شنبه، 21ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123974

وزیر اسبق ارتباطات اول وقت برای رئیس جمهور شدن ثبت نام کرد

ICTna.ir  -یکی از وزرای ارتباطات دولت احمدی نژاد، صبح امروز و در اولین ساعات آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری 1400 با حضور در وزارت کشور، برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرد.
 
168808570.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، «محمدحسن نامی» وزیر ارتباطات دولت دهم دومین چهره شناخته شده ای بود که صبح امروز و در اولین ساعات آغاز ثبت نام، برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.
 
سرتیپ محمدحسن نامی ۶۸ ساله در حالی امروز برای انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام نامزدی کرد که به گفته خودش، دارای سه دکتری در رشته‌های جغرافیایی سیاسی، مدیریت استراتژیک و مدیریت کشورداری است. در کارنامه سرتیپ نامی، سمت‌هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی، رییس اداره دوم و معاون ستاد مشترک ارتش، رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به چشم می‌خورد.
 
سرتیپ نامی مدرک دکترای حکومت داری خود را از کره شمالی دریافت کرده است.
 
نامی پس از ثبت نام در انتخابات با بیان اینکه ۶۴ برنامه آماده کردم، گفت: ۶ برنامه برای شش ماهه اول دولت است تا بتوانیم تعادلی بین وضعیت معیشتی مردم ایجاد کنیم.
 
168808540.jpg
 
وزیر دولت دهم و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خود را متعلق به جامعه ارتش دانست و گفت: احساس می کنم علاوه بر این مسئله، از پایگاه مردمی زیادی برخوردار هستم.
 
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدحسن نامی روز سه شنبه پس از نام نویسی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد کشور در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که می دانید بنده متعلق به جامعه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و علاوه بر این مسئله احساس می کنم، از پایگاه مردمی زیادی برخوردار هستم.
 
وزیر اسبق ارتباطات با بیان اینکه در این سن زیاد خدمت مان که نزدیک به چهل سال می شود همیشه دوستدار مردم و خدمتگزار مردم بودیم، اظهار داشت: تلاشم بر این است از این برند استفاده کنیم و بتوانیم مشارکت مردمی را افزایش دهیم.
 
نامی با بیان اینکه ۶۴ برنامه آماده کردم، گفت: ۶ برنامه برای شش ماهه اول دولت است تا بتوانیم تعادلی بین وضعیت معیشتی مردم ایجاد کنیم.
 
وی افزود: برابر ماده ۵۷ قانون اساسی قوه مجریه، مقننه و قضاییه زیر امر ولایت مطلقه فقیه هستند و تاکید می کنم نامزد ریاست جمهوری باید این ماده و مردم را قبول داشته باشد و به رای احترام بگذارد و برای تامین معیشت مردم تلاش کند. 
 
وزیر اسبق ارتباطات اظهار کرد: نیروهای مسلح را می شناسم و امروز جمهوری اسلامی در بعد نظامی و امنیتی در رده اول غرب آسیا است و این موضوع در رخدادهای چندسال اخیر کاملا مشخص است. مثلا وقتی دیدیم هواپیمای مدرن بدون سرنشین متجاوز به هوای سرزمین ما توسط سامانه سوم خرداد مورد هدف قرار گرفت، این نشان از قدرت بالای دفاعی ما دارد چون این هواپیما از فضای کشورهای قدرتمندی هم عبور کرده بود حالا این کشورها یا نتوانستند شناسایی کنند یا نخواستند اقدامی انجام دهند.
 
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اینکه دولتی تعیین کرده است یا نه، گفت: تا زمانی که نامزدها مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته اند نه باید ستادی بزنند و نه به نام افراد کابینه ای شکل بگیرد. باید با تایید شورای نگهبان همگام بود و قبل از آن هیچ کار تبلیغاتی انجام نخواهم داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.