تجارت الکترونیک

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

May 14, 2021
13:35 جمعه، 24ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124083

توییت ایلان ماسک بار دیگر باعث افزایش قیمت دوج کوین شد

 
 
توییت ایلان ماسک در حمایت از دوج کوین و قرارگیری این رمزارز جنجالی در فهرست ارزهای دیجیتال قابل ترید صرافی «کوین بیس» باعث افزایش قیمت دوج کوین شد.
 
مدیرعامل تسلا با انتشار توییت جدیدی، حمایت خود را از دوج کوین نشان داد و اعلام کرد که روی ارتقا توسعه سیستم تراکنش دوج کوین کار می‌‌کند. در همین زمان، صرافی شناخته شده کوین بیس نیز رسما اعلام کرد که این رمزارز را به فهرست ارزهای دیجیتال قابل معامله خود اضافه کرده است.
 
در زمان نوشتن این خبر قیمت دوج کوین با رشد ۱۸.۸۳ درصدی به ۰.۵۲ دلار طی یک روز گذشته رسیده و برخی تحلیل گران بازار می‌گویند این روند صعودی طی ساعات آینده ادامه خواهد داشت. باید دید آیا دوج کوین می‌تواند این بار قله یک دلاری شدن را فتح کند یا این بار هم موفق به رسیدن به چنین نقطه‌ای نخواهد شد.
 
 
ایلان ماسک مدیرعامل تسلا با انتشار توییتی از توقف امکان خرید خودروهای تسلا با رمزارز محبوب بیت کوین به دلیل نگرانی در مورد مسایل زیست محیطی خبر داد و همین مساله باعث شد قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند.
 
طی ۲۴ ساعت گذشته توییت‌های ایلان ماسک تغییراتی در قیمت بیت کوین و همچنین رمزارز جنجالی دوج کوین ایجاد کرده است. مدیرعامل تسلا روز گذشته با انتشار توییت دیگری از توقف امکان خرید خودروهای تسلا با بیت کوین خبر داد. وی در توییت خود گفته بود این تصمیم را به دلیل نگرانی در مورد آسیب‌های زیست محیطی گرفته است.
 
 
بلافاصله پس از انتشار توییت ایلان ماسک، قیمت بیت کوین با افت حدود ۱۰ درصد روبرو شد که بسیاری از تحلیلگران این ریزش را به توییت وی نسبت می‌دهند.
 
توییت های ایلان ماسک تاکنون باعث ایجاد نوساناتی در قیمت دوج کوین شده است و باید دید آیا این بار سیر صعودی قیمت دوج کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟ آیا این رمزارز جنجالی که طی هفته‌های گذشته توجه بسیاری را به خود معطوف کرده می‌تواند قله یک دلاری شدن را فتح کند یا خیر؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.