May 15, 2021
1:13 شنبه، 25ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124086

واکنش رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس به توهین فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات: باشگاه استقلال عذرخواهی کند

رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات سرمربی استقلال عنوان کرد که باشگاه استقلال به خاطر این اظهارات باید عذرخواهی کند.
 
سید مجید صدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: به همه هواداران خوب و فهیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه مثل امشب لبشان خندان و شاد باشد. از بازیکنان و کادر فنی هم تشکر می‌کنم که باعث خوشحالی همه هواداران پرسپولیس شده‌اند.
 
 
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اظهارات فرهاد مجیدی که در اظهارات خود بعد از داربی به محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات توهین کرده بود، گفت: متاسفانه بعد از بازی شاهد این بودیم که آقای مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به وزیر محترم ارتباطات توهین کردند. من شرمنده هستم یک فردی با این صراحت به وزیر محترم ارتباطات توهین کند. سرمربی استقلال به وزیر محترم جمهوری اسلامی ایران توهین کرده است. این درحالی است که آقای جهرمی قبلا هم در صفحه‌های شخصی خود اعلام کرده بود هوادار پرسپولیس است و بنابراین حق دارند مثل یک شهروند کری‌خوانی کند و این یک کری‌ ساده بود و در این مسائل بحث وزیر بودن او مطرح نیست. با این حال آقای مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شدند. ما حق خودمان می‌دانیم برای بی اخلاقی او نسبت به هوادار خودمان، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کنیم که شاهد چنین مواردی دیگر نباشیم.
 
وی همچنین گفت: برای ما واجب است در خدمت هواداران باشیم و به هیچکس اجازه نمی‌دهیم در هیچ جایگاهی به هوادار ما توهین کند، بنابراین از باشگاه استقلال انتظار داریم به خاطر این بی احترامی با فرهاد مجیدی برخورد کرده و سریعا از هواداران پرسپولیس، به ویژه وزیر ارتباطات عذرخواهی رسمی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.