اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 15, 2021
11:14 شنبه، 25ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124092

سرویس‌های دیزنی از طریق خدمات ابری AWS به دست کاربران می‌رسد

سرویس پخش فیلم‌ها و تصاویر ویدیویی «والت دیزنی» خدمات پردازش ابری AWS آمازون را به عنوان سرویس‌دهنده اصلی خود انتخاب کرد.
 
این شرکت تایید کرد که با راه‌اندازی WandaVision، Mandalorian و Simpsons در سراسر جهان از پلتفرم پردازش ابری AWS آمازون برای خدمات «دیزنی پلاس» خود استفاده می‌کند.
 
این دو شرکت با انتشار بیانیه مشترک توضیح دادند: «با بهره‌‌گیری از زیرساخت‌های ویدیویی قابل انعطاف و ایمن مبتنی بر فضای ابری که توسط AWS تامین می‌شود، سرویس “دیزنی پلاس” موفق شد پس از راه‌اندازی اولیه در تاریخ 12 نوامبر 2019 ظرف 24 سال بیش از 10 میلیون ثبت نام جدید را دریافت کند».
 
شرکت فیلم‌سازی دیزنی توضیح داد که در جریان همکاری‌های خود همچنین از خدمات یادگیری ماشینی، پایگاه داده، ذخیره سازی داده، تحویل محتوا، خدمات بدون سرور و خدمات تحلیل داده AWS نیز استفاده می‌کند.
 
«جو اینزریلو» معاون اجرایی و مدیر فناوری شرکت والت دیزنی در این خصوص گفت: «سرویس “دیزنی پلاس” به طور کامل تمام آنچه که مربوط به تحویل محتوا می‌شود را با استفاده کنوانسیون چالش‌برانگیز و استفاده از فناوری ابری برای ساخت یک محصول رو به توسعه که از ابتدا هرگز در چنین مقیاس جهانی راه‌اندازی نشده بود، دوباره ایجاد کرده و به دست کاربران جهانی می‌رساند».
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.