اپراتورها

تلفن همراه

May 17, 2021
11:15 دوشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124197

محمود زاده: روابط عمومی ها پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان هستند

 
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران،به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، از روابط عمومی ها به عنوان اولین پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان یاد کرد و گفت: تمام کمبودهای فرایند فروش با پاسخگویی صحیح ، سریع و به موقع  روابط عمومی ها جبران می شود.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران،محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزشهایی که توسط سازمان ایجاد می شود را تدوین و به صورت اثر گذار و شفاف به  جامعه ارائه کنند تبریک گفت.
 
وی با گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی گفت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات  در بستر حوزه های بازار ، تکنولوژی ، عملیات ، بهره وری ، هزینه و درآمد ارائه می شود مدیون همکاری و  تعامل رابط عمومی ، بین سازمان و آحاد مردم است.
 
محمودزاده در ادامه با اشاره به نقش پررنگ و تاثیر گذار روابط عمومی ها  در طراحی و برنامه ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان افزود: امروزه دیگر روابط عمومی به معنای عام و قدیمی نیست ، وقتی در حال ارائه خدمات فنی و تکنولوژیکی در قالب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و نیاز مشتری به محصول جدید آغاز و با ایجاد نیاز،  به مشتری القا می کنند به چه خدماتی نیازمند هستند که در واقع د رکل فرایند فروش، همراه مشتری است.
 
ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید به عدم تفکیک روابط عمومی از بازاریابی اظهارداشت: بازاریابی در یک سازمان با طرح یک محصول تعهدات خود را را شروع و امور مشتریان آن محصول را به مردم ارائه می دهند و سرویس های مبتنی بر خدمات را تولید می کند و تا تحویل به مشتری پیش می برند . در تمام این فرایند و تکمیل سرویس خدمت رسانی بخش های زیر ساختی حضور دارند و بعد از آن مسئولیت آن ها نیز تمام می شود،  اما این روابط عمومی ست که از شروع نیاز تا زمانی که مشتری رضایت خود را از محصول اعلام می کند مسئولیت پاسخگویی و ارتباط و تامین نظر مشتری تا انتها را بر عهده دارد.
 
وی همچنین تاکید کرد : روابط عمومی به عنوان حافظ منافع سازمان باید پاسخگوی حوزه های بیرونی اعم از سیاسی،حوزه امنیتی ، حوزه مشتریان ، حوزه اجتماعی، حوزه های توسعه در روابط کشور و بین الملل  باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.