اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

May 17, 2021
14:53 دوشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124228

وزیر میراث‌فرهنگی: روابط‌عمومی‌ها به ایجاد فضای شفاف در جامعه کمک می‌کنند

 
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش حلقه واسط را برای شکل‌گیری ارتباط سالم و روشن‌گرانه در جامعه ایفا کرده و بر همین سیاق، به ایجاد فضایی شفاف در جامعه کمک می‌کنند.
 
 علی‌اصغر مونسان در پیامی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ و اثرگذار این عرصه تبریک گفت و اعتلای نقش و جایگاه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی کشور را برای خدمت‌رسانی افزون‌تر به مردم آرزو کرد.
 
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار داشت: توسعه شتابان ابزارها و فناوری‌های ارتباطی چنان تاثیر شگرفی بر مناسبات جهانی گذاشته است که دیگر هیچ رویداد و تحولی را نمی‌توان بدون آن در نظر گرفت.
 
وی بیان کرد: گسترش ارتباطات علاوه بر تسهیل و تسریع چرخه اطلاع‌رسانی، که عاملی مهم در پیشرفت جوامع محسوب می‌شود موجب هم‌گرایی ارتباطی میان ملت‌ها شده و درسایه این نزدیکی، نوعی برابری اطلاعاتی و فرهنگی را برای همگان فراهم کرده است.
 
مونسان تصریح کرد: در این میان روابط‌عمومی‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ارتباطی میان سازمان‌ها، مخاطبان و رسانه‌ها، بیش از پیش نقش حلقه واسط را برای شکل‌گیری یک ارتباط سالم و روشن‌گرانه در جامعه ایفا کرده و بر همین سیاق، به ایجاد فضایی شفاف در جامعه کمک می‌کنند.
 
 وی همچنین در حساب توییتری خود از روابط عمومی ها‬⁩ به عنوان حلقه واسط مردم و مسئولان یاد کرد و نوشت: اگر دستاوردهای وزارت میراث فرهنگی در رسانه‌ها دیده می‌شود و اگر تلاش‌های همکارانم در بخش‌های مختلف این وزارت به سمع و نظر مردم می‌رسد، نتیجه فعالیت همکاران من در روابط عمومی است. سپاسگزار آنها در معرفی ایران عزیز هستم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.