تبلت

تلفن همراه

May 17, 2021
16:42 دوشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124238

شایعه: باتری گلکسی تب اس 7 اف ای با گران‌ترین تبلت سامسونگ یکسان خواهد بود

 
سامسونگ قصد دارد اولین تبلت فن ادیشن را به بازار عرضه کند که در فهرست کنسول گوگل پلی با نام گلکسی تب S7 FE دیده شده است.
 
به گزارش سم‌موبایل، مدتی است سامسونگ می‌خواهد از تبلتی رونمایی کند که احتمالا نسخه‌ی رده‌پایین‌تر گلکسی تب اس ۷ پلاس خواهد بود. در ادامه گزارشی درباره‌ی نام این تبلت آورده شده است.
 
در ابتدا انتظار می‌رفت این تبلت سامسونگ با نام گلکسی تب اس ۷ لایت عرضه شود؛ اما مدتی بعد شنیده شد که این دستگاه با نام گلکسی تب S7 لایت پلاس وارد بازار خواهد شد. هفته‌ی گذشته شایعه‌ای منتشر شد که این تبلت، گلکسی تب S7 XL لایت نام دارد‌. در نهایت احتمال دارد هیچ‌ کدام درست نباشد.
 
سامسونگ در حال ساخت تبلت «فن ادیشن» است
تبلت سامسونگ در فهرست کنسول گوگل پلی با نام گلکسی تب S7 FE دیده شد. سامسونگ در سال ۲۰۲۰، نام فن ادیشن (Fan Edition) را با عرضه‌ی گلکسی S20 FE بر سر زبان‌ها آورد. طبق گفته‌ی غول کره‌ای، از این پس مدل‌های بعدی فن ادیشن به‌طور منظم عرضه خواهند شد.
 
با توجه به اینکه گلکسی S21 FE نیز به‌زودی معرفی خواهد شد، سامسونگ قصد دارد نام تجاری فن ادیشن را در سری تبلت‌های خود توسعه بدهد. ساعاتی پیش جزئیات مهم دیگری از تبلت فن ادیشن سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد ظرفیت باتری گلکسی تب اس 7 اف ای، مشابه گران‌ترین تبلت سامسونگ، یعنی گلکسی تب اس 7 پلاس است.
 
باتری گلکسی تب اس ۷ اف ای، شماره‌ی قطعه EB-BT975ABY دارد. ظرفیت نامی آن ۹۸۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت و ظرفیت اعلان آن ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعت است که دقیقا همان ظرفیت گلکسی تب S7 پلاس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین سرعت شارژ آن به اندازه‌ی گلکسی تب اس ۷ پلاس خواهد بود.
 
طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی تب S7 FE از صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی TFT LCD با پشتیبانی از اس پن بهره می‌برد؛ همچنین به اسنپدراگون 750G با رم ۴ گیگابایت و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ در ماه‌های آینده از این تبلت رونمایی کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.