5G, 6G, vRAN, OpenRAN

اپراتورها

تلفن همراه

May 17, 2021
22:51 دوشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124248

ایرانسل برندۀ نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران شد

saeid askari PR award.jpg
 
ایرانسل، دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط عمومی» در حوزۀ روابط عمومی دیجیتال را از هشتمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مراسم پایانی هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور آنلاین دکتر فیلیپ بورمانس، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA) و دکتر علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت و نیز حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ‌وهنر دیهیم برگزار شد.
 
سخنگوی دولت در این مراسم، طی یک ارتباط آنلاین، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا، ارتباطات را در سازمان‌های سنتیِ رسانه‌ای دچار مشکل کرده است، تصریح کرد: در شرایط امروز جامعۀ ایران، ارتباطات به مثابۀ حیات بهینۀ جامعه است؛ ارتباطاتی که بتواند نوعی زندگی اجتماعی نوین را سامان دهد.
 
ربیعی همچنین بر لزوم تغییر در ساختارهای اداری و اهمیت بیشتر به روابط عمومی‌ها و ایجاد نظام صحیح اطلاع‌رسانی تأکید کرد.
 
رئیس IPRA نیز در سخنرانی آنلاین خود، با تأکید بر لزوم تسریع حرکت روابط عمومی‌ها به سمت دیجیتالی شدن، این امر را گامی مهم برای ایفای وظایف روابط عمومی‌ها به‌خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا دانست.
 
وی با تأکید بر لزوم روی آوردن به ارتباطات مبتنی بر علم، تصریح کرد: باید از همکاران دانشگاهی کمک گرفته و دانش جامعه‌شناسی علوم رفتاری و جامعه‌شناسی ارتباطات را با روابط عمومی ادغام کنیم. وی افزود: تغییرات در روابط عمومی شاید سخت باشد، اما باید این کار را انجام دهیم.
 
در بخش معرفی برگزیدگان هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به دلیل درخشش در مجموعۀ فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۹، دو لوح تقدیر و نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط عمومی» در حوزۀ «روابط عمومی دیجیتال» را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد.
 
روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «اولین اپراتور ارائه‌دهندۀ 5G در ایران»، با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباط دیجیتال به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش استحکام بخشیده و به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.