اپراتورها

تلفن همراه

May 19, 2021
16:43 چهارشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124338

بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندران

۱۳۸ طرح مخابراتی بصورت ویدئو کنفرانسی در مازندران به بهره برداری رسید.
 
بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندران به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، در مراسمی بصورت ویدئو کنفرانسی و با حضور مسئولانی استانی ۱۳۸ طرح مخابرات در استان مازندران، با اعتباری به میزان ۹۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان مازندران در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: سوییچ eg التپه، سوییچ sg شهرک صنعتی سلیمان آباد، پایش تصویری فریدونکنار ، ساختمان شماره اتش نشانی و ایجاد ظرفیت ftth برای برخی از مشترکان از جمله این طرحهاست.
 
علی اصغرپور افزود: پروژه‌هایی که امروز به بهره برداری رسید پس از دهه فجر سال ۹۹ تا به امروز آماده شده است.
 
بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندرانوی تصریح کرد: توازن و عدالت در طرح‌های مورد بهره برداری امروز در تمامی شهر‌های مازندران رعایت شده است.
مدیر عامل مخابرات استان مازندران خاطر نشان کرد: روستایی در مازندران نداریم که از قطعی سیستم مخابرات رنج ببرد.
 
علی اصغرپور افزود: ما تمامی محصولات مورد نیاز خود را از ۱۸ شرکت تولیدی استان تهیه می‌کنیم که خرید ۱۵ میلیارد تومان کابل در سال گذشته از یک شرکت تولیدی، گواهی بر این ادعاست.
 
بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندرانوی با اشاره به اینکه افزایش پهنای باند از جمله برنامه‌های این ارگان برای رضایت مندی مشترکان است افزود: از مسئولان تصمیم گیر در خواستی داریم که تعرفه‌ها یک نرخ منطقی به خود بگیرد.
 
مدیر عامل مخابرات مازندران گفت: علاوه بر افزایش پهنای باند مخابراتی تمامی شهرستان ها ، شبکه های مخابراتی روستایی استان هم با اجرای این طرح ها نوسازی و بهسازی و سوئیج های مخابرات شهری تعویض شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.