اپلیکیشن

تلفن همراه

May 19, 2021
16:47 چهارشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124341

کمک اسنپ برای رفت‌وآمد سالمندان به مراکز واکسیناسیون

 
طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌ سنی بالای ۷۰ سال در حال اجراست؛ گروهی که به دلیل ملاحظات سنی رفت‌وآمد برایشان آسان نیست و اغلب به همراهی اعضای خانواده برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیاز دارند شرکت اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در نظر دارد شرایطی را برای تسهیل رفت‌وآمد سالمندان به مراکز بهداشت فراهم کند تا این افراد و خانواده‌هایشان بتوانند فرایند واکسیناسیون را با دغدغه‌ی خاطر کمتری پشت سر بگذارند.
 
به گزارش روابط عمومی اسنپ، در فاز اول این طرح حمایتی که به صورت آزمایشی شروع کرده، ۵۰ درصد تخفیف ویژه‌ی دو سفر (مجموعا تا سقف ۳۰هزار تومان) برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهر تهران در نظر گرفته است. این تخفیف از تاریخ یکم تا پانزدهم خرداد از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ عصر از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون مناطق تهران فعال خواهد بود. افرادی که حساب کاربری اسنپ دارند می‌توانند برای همراهی سالمندان به مراکز واکسیناسیون برای یک سفر رفت‌و‌برگشت از این تخفیف بهره‌مند شوند. تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنند. همچنین می‌توان از گزینه‌ی «سفر برای دیگری» به منظور درخواست اسنپ برای سالمندان استفاده کرد.
 
این شرکت امیدوار است تا در صورت اثربخش بودن این طرح و تاثیرش در تسهیل و سرعت‌بخشیدن به واکسیناسیون بتواند آن را در فازهای بعدی و در سایر شهرها ادامه دهد و به این ترتیب سهم کوچکی در ایمن‌سازی مردم کشور در برابر پاندمی کرونا داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.