تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

May 19, 2021
16:57 چهارشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124344

هواوی فری بادز ۴ با طراحی بهبودیافته و فناوری حذف نویز معرفی شد

 
 
هواوی امروز در مراسمی در چین، از ایرباد بی‌سیم پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. هواوی فری بادز ۴ از قابلیت حذف بهره می‌برد و در سه رنگ وارد بازار می‌شود.
 
این ایرباد با فناوری حذف نویز بهبودیافته می‌تواند صداهای ناخواسته محیط را حذف کند و مانع از ایجاد مزاحمت برای کاربر شود. چینی‌ها برای دستیابی به چنین هدفی، از طراحی نیمه بسته مقاوم در برابر باد استفاده کردند که می‌تواند سرعت موج صدا را در میلی ثانیه تشخیص دهد.
 
این ایرباد در کنار پشتیبانی از ارتباط با چندین دستگاه، از نرخ نمونه‌برداری ۴۰ کیلوهرتز، ضبط صدا با کیفیت بالا و الگوریتم حذف نویز برای سرکوب صدای محیط هم بهره می‌برد. میزان تاخیر صدا در این محصول به ۹۰ میلی ثانیه می‌رسد که نسبت به نسل قبلی ۵۰ درصد بهتر است.

هواوی فری بادز ۴ از بهینه‌سازی کاهش نویز تطبیقی هم پشتیبانی می‌کند که عملکرد کاهش نویز را بهبود می‌دهد. این محصول با قابلیت کاهش نویز نیمه باز، می‌تواند حداکثر تا ۲۵ دسی‌بل صدای مزاحم را کم کند.
 
هر کدام از هدفون‌های این محصول تنها ۴.۱ گرم وزن دارند و وزن کیس آن هم ۲۰.۸ درصد کاهش یافته. البته از نظر حجم هم با کاهش ۶.۳ درصدی روبه‌رو هستیم تا کاربران راحت‌تر بتوانند آن را حمل کنند.

کیس این ایرباد از پورت USB Type-c بهره می‌برد و از شارژ بی‌سیم به همراه بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. کاربران با ۳۰ دقیقه شارژ کیس می‌توانند تا ۱۴ ساعت به موسیقی گوش دهند. خود ایربادها با ۱۵ دقیقه شارژ قادر به پخش ۲.۵ ساعت موسیقی خواهد بود. علاوه بر کیس، می‌توانید خود ایرباد را هم بطور بی‌سیم شارژ کنید.
 
در حال حاضر قیمت این ایرباد پرچمدار مشخص نشده، اما هواوی گفته آن را در رنگ‌های سفید سرامیکی، نقره‌ای و قرمز روانه بازار می‌کند، البته اطلاعی هم از تاریخ عرضه‌اش نداریم. چینی‌ها در آینده نزدیک اطلاعات کامل این محصول را منتشر خواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.