تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 26, 2021
16:36 چهارشنبه، 5ام خردادماه 1400
کد خبر: 124655

آموزش برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران آغاز شد

 
دوره آموزشی «برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران» در جهت آماده‌سازی مربیان فناوری اطلاعات با دوره‌های بین‌المللی، با همکاری یونیدو آغاز شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، شهره ناصری معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات گفت: این دوره آموزشی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) شکل گرفته است و هدف از آن برگزاری دوره آموزشی و تربیت منتورهای (مربی) حوزه فناوری اطلاعات به منظور برگزاری دوره‌های هدفمند، موفق، واقع‌گرایانه و مطابق با استانداردهای جهانی است.
وی در خصوص زمان و نحوه برگزاری این دوره که برای نخستین بار و به صورت مشترک توسط یونیدو و یک مرکز کارآفرینی از کشور هلند برگزار می‌شود، ادامه داد: ثبت نام در این دوره توسط درگاه سازمان فناوری اطلاعات ایران مورد فراخوان قرار گرفت که در پی آن حدود ۲۴۰ متقاضی اعلام آمادگی کردند که از میان آنها ۳۰ نفر احراز و انتخاب شدند.
 
ناصری گفت: این دوره‌ها به صورت سه روزه و آنلاین از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده و شرکت در آن و صدور مدرک به صورت رایگان صورت می‌گیرد. سایر متقاضیان شرکت در این دوره نیز در لیست انتظار قرار می‌گیرند تا در دوره‌های بعدی حضور یابند.
 
تجربیات و جایگاه شغلی مرتبط در زمینه منتورینگ کارآفرینی، توانمندی زبان انگلیسی، اشتیاق برای کاربست آموخته‌ها در زیست‌بوم کارآفرینی ایران و انتقال تجربه به دیگران، تنوع جغرافیایی، جنسیتی و حوزه فعالیت، از جمله معیارهای اولویت‌بندی شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.