تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 27, 2021
12:34 پنجشنبه، 6ام خردادماه 1400
کد خبر: 124679

تبلت پرچمدار هواوی MatePad Pro 2 با تراشه پرقدرت در راه است

 
اطلاعات به ثبت رسیده در پایگاه داده بنچمارک Geekbench از عرضه یک تبلت رده‌بالای جدید از سوی هواوی حکایت دارد. این تبلت قدرتمند که طبق پیش‌بینی‌ها HUAWEI MatePad Pro 2 نام دارد، جایگزین تبلت پرچمدار کنونی میت‌پد پرو خواهد شد.
 
تبلت پرچمدار کنونی هوآوی MatePad Pro
بر اساس اطلاعات منتشر شده، تبلت میت‌پد پرو 2 که با شناسه محصول WGR-W09 شناخته می‌شود، به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز است و با وجود اینکه مدل دقیق چیپست آن روشن نیست، می‌دانیم از هشت هسته پردازشی بهره می‌برد. یک هسته‌ی قدرتمند این تراشه در فرکانس 3.13 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و در کنار آن، سه هسته با فرکانس 2.54 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس 2.04 گیگاهرتز حضور دارند.
 
این تبلت که به سیستم عامل اندروید 10 مجهز است، به ترتیب در آزمون‌های تک‌هسته‌ای‌ و چند هسته‌ای، موفق به کسب امتیازهای 908 و 2987 در بنچمارک معتبر Geekbench شده که نتیجه بسیار خوبی ارزیابی می‌شود.
 
تست تبلت جدید هوآوی MatePad Pro 2 در Geekbench
 
 
نسل فعلی این تبلت که با نام Huawei MatePad Pro در دسترس است، به عنوان محصولی قدرتمند و پرچمدار کنونی تبلت‌های هواوی شناخته می‌شود. این تبلت با صفحه نمایش 10.8 اینچی، وضوح تصویر +Quad HD و دوربین سلفی حفره‌ای عرضه شده است. نسخه فعلی میت‌پد پرو از چیپست Kirin 990 با بیشینه فرکانس 2.86 گیگاهرتز بهره می‌برد و در حرفه‌ای‌ترین نسخه‌ی خود، با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار دارد.
 
پرچم‌دار کنونی تبلت‌های هوآوی دارای ویژگی‌های برجسته دیگری همچون باتری پرظرفیت 7250 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی، بلندگوی چهارگانه با فناوری Histen 6.0 و پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pencil است. این قلم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند فشار را در 4096 سطح تشخیص دهد.
 
با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های خیره‌کننده تبلت کنونی MatePad Pro، انتظار می‌رود هواوی با بروزرسانی‌های سخت‌افزاری، تبلت میت‌پد پرو 2 را با امکانات جدیدتری رونمایی کند. آخرین گزارش‌ها تأکید کرده‌اند که میت‌پد پرو 2 با پشتیبانی از شبکه‌های 5G عرضه می‌شود و از شارژ سریع سیمی 40 واتی و شارژ بی‌سیم 27 واتی بهره‌مند است.
 
تبلت پرچمدار MatePad Pro 2 یکی از محصولاتی است که پیش‌بینی می‌شود در رویداد آتی هواوی در 12 خردادماه به صورت رسمی معرفی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.