تلفن همراه

گجت

May 29, 2021
11:48 شنبه، 8ام خردادماه 1400
کد خبر: 124718

بلومبرگ: ایرپاد ۳ امسال و ایرپاد پرو ۲ سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

 
 
اپل خودش را برای معرفی نسل جدید ایرپادها آماده می‌کند. حالا گزارش جدید بلومبرگ از معرفی نسل جدید ایرپاد با طراحی مشابه ایرپاد پرو در سال جاری میلادی و رونمایی از ایرپاد پرو ۲ در سال ۲۰۲۲ خبر می‌دهد.
 
«مارک گرومن» در گزارش اخیرش و در راستای شایعات و گزارش‌ها گذشته گفته کوپرتینویی‌ها در ادامه سال جاری میلادی از نسل جدید ایرپاد رونمایی خواهند کرد. به نظر می‌رسد مدل جدید این ایرباد بی‌سیم با کیس بازطراحی شده و همچنین ساقه‌های کوتاه‌تر از راه می‌رسد تا طراحی شبیه به ایرپاد پرو پیدا کند.
 
در کنار این محصول، اپل باید از نسل جدید ایرباد بی‌سیم قدرتمندش هم رونمایی کند که ظاهرا کوپرتینویی‌ها چنین کاری را برای سال ۲۰۲۲ درنظر گرفته‌اند. به نظر می‌رسد ایرپاد پرو ۲ از سنسورهای حرکتی ارتقایافته بهره می‌برد و همچنین روی ردیابی ورزش تمرکز می‌کند:
 
«ایرپاد پرو جدید سال آینده از راه می‌رسد که اولین تغییر این محصول از اکتبر ۲۰۱۹ خواهد بود. این دستگاه از سنسورهای حرکتی ارتقایافته با تمرکز روی ردیابی فعالیت‌های ورزشی بهره می‌برد.»
 
ظاهرا کوپرتینویی‌ها یک طراحی کوچکتر را برای ایرپاد پرو جدید امتحان کرده‌اند که ساقه‌ای ندارد. احتمالا این سبک طراحی ابتدا با هدفون جدید استودیو بادز بیتس از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این ایرباد بی‌سیم در ماه آینده میلادی و احتمالا در کنفرانس WWDC 2021 معرفی شود.
 
طبق گزارش‌ها، اپل به دنبال معرفی ایرپاد پرو ۲ در سال جاری میلادی بود که حالا به گفته گرومن، کوپرتینویی‌ها می‌خواهند سال آینده از آن رونمایی کنند. در حال حاضر نمی‌دانیم چرا اپل دست به چنین کاری می‌زند و بنابر چه دلایلی تاریخ معرفی این ایرباد به تعویق افتاده است.
 
نسل جدید ایرپاد پرو در کنار طراحی جدید، از قابلیت‌های بیشتری بهره می‌برد و کیفیت بهتری هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود کیفیت حذف نویز در این هدفون بهبود پیدا کند. با وجود چنین پیشرفت‌هایی، احتمالا قیمتش با نسل کنونی یکسان خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.