تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

May 29, 2021
16:59 شنبه، 8ام خردادماه 1400
کد خبر: 124751

اپل هنوز شروع به توسعه نسل دوم ایرپاد مکس نکرده است

 
اپل احتمالا امسال و سال آینده میلادی به ترتیب از ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو ۲ رونمایی خواهد کرد، اما ظاهرا نباید منتظر معرفی نسل دوم ایرپاد مکس در آینده نزدیک باشیم چرا که طبق گزارش جدید بلومبرگ، کوپرتینویی‌ها هنوز شروع به توسعه چنین هدفونی نکرده‌اند.
 
اگرچه اپل هنوز برنامه‌ای برای توسعه نسل دوم هدفون رو گوشی گران‌قیمتش ندارد، اما ظاهرا می‌خواهد نسل کنونی را با رنگ‌های جدیدی روانه بازار کند تا همچنان تقاضا برای آن وجود داشته باشد:
 
«آخرین محصول از سری ایرپاد، هدفون رو گوشی ایرپاد مکس بود که اواخر سال گذشته میلادی از راه رسید. اگرچه این هدفون ۵۴۹ دلاری بخاطر قیمت بالا و همچنین برخی مشکلات مورد انتقاد قرار گرفته، اما کیفیت بالای صدا و موارد بکار رفته در آن، تحسین کارشناسان و کاربران را در پی داشته. اپل هم اکنون روی نسل دوم این هدفون کار نمی‌کند، با این حال احتمالا در آینده رنگ‌های جدیدی برای ایرپاد مکس کنونی معرفی خواهد کرد.»
 
ایرپاد مکس هم اکنون در ۵ رنگ خاکستری فضایی، نقره‌ای، سبز، آبی آسمانی و صورتی به فروش می‌رسد و با توجه به امکان تغییر پدهای این هدفون، کاربران می‌توانند ترکیب‌های رنگی متنوعی را تجربه کنند. با این حال کوپرتینویی‌ها با رنگ‌های جدید، می‌توانند حق انتخاب کاربران را افزایش دهند.
 
ایرپاد مکس که اواخر سال ۲۰۲۰ با قیمت بالای ۵۴۹ دلار از راه رسید، یک هدفون رو گوشی باکیفیت بی‌سیم است که البته از ارتباط سیمی هم پشتیبانی می‌کند. این محصول از فناوری حذف نویز فعال با حالت شفافیت بهره می‌برد و برای ارتباط سریع و پایدار با محصولات اپل، به تراشه H1 کوپرتینویی‌ها مجهز شده است. این هدفون می‌تواند تا ۲۰ ساعت برای کاربر موسیقی پخش کند و باید آن را از طریق کابل لایتنینگ شارژ کرد.
 
با وجود چنین قابلیت‌هایی، هدفون گران‌قیمت کوپرتینویی‌ها از سرویس جدید اپل موزیک یعنی Lossless پشتیبانی نمی‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.