اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 30, 2021
11:29 یکشنبه، 9ام خردادماه 1400
کد خبر: 124768

طراحی سایت بدون برخورداری از دانش کدنویسی فراهم شد

 
 
یک شرکت خلاق با ایجاد یک فروشگاه آنلاین دیجیتال، امکان طراحی سایت بدون برخورداری از دانش کدنویسی را برای کاربران فراهم کرد.
 
امیر عصاری بنیانگذار این شرکت خلاق با اشاره به نیاز بازار برای طراحی سایت به منظور معرفی محصولات آماده اظهارکرد:ابتدا ما یک فروشگاه دیجیتال آنلاین راه اندازی کردیم، به طوریکه مشتریان می توانند ابزارها و نیازمندی خود برای طراحی سایت از جمله قالب و افزونه‌های وردپرس، اسکریپت و غیره را در این سامانه تهیه کنند.
 
وی ادامه داد:در واقع در این سایت بصورت آسان و کم هزینه نیازمندی های راه اندازی یک سایت حرفه‌ای با سیستم مدیریت محتوای وب سایت وردپرس به صورت رایگان ارائه شده است.
 
عصاری یادآور شد:پیش از این، طراحان برای راه‌اندازی سایت توسط قالب‌های حرفه‌ای، نیازمند خرید قالب‌ از مارکت‌های خارجی و بومی‌سازی آن بودند و این روش خرید و بومی‌سازی هزینه بسیار زیادی به همراه داشت چرا که قالب‌ها بین ۵۹ تا ۸۹ دلار قیمت دارند.
 
وی با ارائه توضیحات بیشتر در مورد کارکرد این سامانه، بیان کرد: در پاسخ به این نیاز ما یک سامانه ایجاد کردیم تا پلتفرمی فراهم شود که توسعه‌دهندگان بتوانند محصولات طراحی شده یا بومی‌سازی شده خود را در اختیار سایر کاربران قرار دهند. این این فعال صنایع نرم و خلاق افزود:خریداران همچنین می توانند محصولات مورد علاقه خود را با هزینه خیلی کمتری به ‌صورت کاملاً بومی‌سازی شده تهیه و بدون نیاز به دانش کدنویسی، خودشان سایت مورد علاقه خود را راه‌اندازی کنند.
 
وی با اشاره به اینکه، در این سامانه طراحی شده کاربران در دو نقش خریدار و طراح فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: خریداران افرادی هستند که قالب‌ها و افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس را از این سامانه تهیه می‌کنند تا سایت خود را راه‌اندازی کنند و طراحان افرادی هستند که از سراسر ایران و جهان با طراحی و بومی‌سازی قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی، محصولاتی را آماده کرده و با عرضه آن‌ها در سامانه ما درآمد مناسبی کسب می‌کنند.
 
بر اساس گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت علمی و فناوری، این فعال حوزه صنایع نرم و خلاق اظهار امیدوار کرد در آینده نزدیک، با توسعه این سامانه‌ توسط این شرکت خلاق، خدمات بیشتری به خریداران و طراحان سایت ها ارائه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.