تلفن همراه

گجت

گوشی

May 30, 2021
11:40 یکشنبه، 9ام خردادماه 1400
کد خبر: 124773

اوپو واچ ۲ با چیپ اسنپدراگون Wear 4100 از راه می‌رسد

 
 
این روز‌ها شایعات زیادی درباره «اوپو واچ ۲» به گوش می‌رسد و این بار عنوان شده که نسل دوم ساعت هوشمند اوپو ممکن است از چیپست اسنپدراگون Wear ۴۱۰۰  کوالکام بهره ببرد.
 
گوگل و سامسونگ اخیرا از پلتفرم جدید خود برای محصولات پوشیدنی که ترکیبی از Wear OS و Tizen است، رونمایی کرده‌اند. به زودی انتظار می‌رود محصولات جدیدی با استفاده از این پلتفرم روانه بازار شوند که یکی از آن‌ها اوپو واچ ۲ است. به گزارش XDA Developers، یک منبع حوزه فناوری ادعا می‌کند اوپو در حال توسعه نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود است که از چیپست اسنپدراگون Wear ۴۱۰۰  کوالکام استفاده خواهد کرد.
 
نسخه چینی این ساعت، از پلتفرم سفارشی مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد، با این حال اگر اوپو ترجیح دهد که ساعت هوشمند خود را مانند نسخه اصلی در سطح بین‌المللی عرضه کند، به احتمال زیاد از پلتفرم جدید گوگل و سامسونگ استفاده خواهد کرد.
 
به گفته این منبع، اوپو واچ ۲ احتمالا از ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و قابلیت جدیدی برای تشخیص استرس بهره‌ می‌برد. همچنین انتظار می‌رود اپلیکیشن جدید «اوپو ریلکس» به صورت پیش‌فرض روی دستگاه پوشیدنی جدید اوپو نصب شده باشد، اگرچه قابلیت‌های آن هنوز مشخص نشده است.
 
علاوه بر این، شایعه شده که این محصول از یک پردازنده کمکی به نام «Apollo4s» نیز بهره خواهد برد که با اجرا کردن نوعی حالت کم مصرف، زمان استندبای دستگاه را به شدت بهبود می‌بخشد و به طور کارآمدی کنترل اجرای برخی وظایف آن را به عهده می‌گیرد.
 
از نظر طراحی نیز اوپو واچ ۲ نمایشگر مربعی شکل مدل اصلی را حفظ خواهد کرد که شباهت زیادی به اپل واچ سری ۶ خواهد داشت. با توجه به اینکه اپل واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، این موضوع برای اوپو نکته بدی نخواهد بود.
 
در آخر باید به این موضوع اشاره کرد که اوپو واچ ۲ در اندازه‌های ۴۲ و ۴۶ میلیمتری و رنگ‌های متنوعی طی ماه‌های آینده و پس از گلکسی واچ ۴ سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.