تلفن همراه

گوشی

May 31, 2021
14:50 دوشنبه، 10ام خردادماه 1400
کد خبر: 124827

شایعه: سامسونگ در حال ساخت گوشی اقتصادی گلکسی A03s است

 
طبق گزارش‌ها، گلکسی A03s عضو بعدی سری A سامسونگ خواهد بود و اکنون برخی از مشخصات این گوشی ارزان‌ قیمت منتشر شده است.
 
به گزارش Sammobile، غول کره‌ای در حال کار روی یک مدل گوشی ارزان‌قیمت از سری گلکسی A است که گلکسی A03s نام دارد و جانشین نسل قبل، یعنی گلکسی A02s‌ خواهد شد. تا مدتی قبل اخباری درباره‌ی این گوشی نشنیده بودیم؛ اما حالا تصویر رندر گلکسی A03s و برخی مشخصات آن منتشر شده است.
 
تصاویر رندر منتشرشده طراحی اقتصادی این محصول را نشان می‌دهد که قسمت پشتی بدنه آن از جنس پلاستیک است و از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد. گلکسی A03s در پنل پشتی میزبان دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا مربوط به دوربین اولتراواید و دوربین ماکرو است. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۵ مگاپیکسل خواهد داشت. در واقع گلکسی A03s تمام مشخصات دوربین گلکسی A02s را به ارث برده است. سایر مشخصات منتشرشده، حسگر اثر انگشت جانبی و پورت USB-C است.
 
 
گلکسی A03s ابعاد ۱۶۶٫۶ در ۷۵٫۹ در ۹٫۱ میلی‌متری دارد. هنوز جزئیاتی از ظرفیت باتری و تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی فاش نشده است؛ اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالا ظرفیت باتری تغییری نخواهد کرد. در مورد تراشه باید ببینیم سامسونگ به استفاده‌ از تراشه‌ی اسنپدراگون (A02s دارای اسنپدراگون 450 است) رضایت خواهد داد یا مانند بسیاری از گوشی‌های ۲۰۲۱ خود تصمیم دارد به تراشه‌ی مدیاتک روی بیاورد.
 
در حال حاضر زمان رونمایی و قیمت گلکسی ای ۰۳ اس مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی اقتصادی منتشر شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.