اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 1, 2021
11:51 سه شنبه، 11ام خردادماه 1400
کد خبر: 124860

گوگل سه ابزار ابری جدید معرفی کرد

مرکز توسعه خدمات پردازش ابری گوگل در «نشست داده‌های ابری» سه راهکار جدید برای پایگاه‌های داده و سیستم‌های تحلیل اطلاعات معرفی کرد تا از این طریق به کسب‌و‌کارها کمک کند پلتفرم داده یکپارچه در اختیار داشته باشند.
 
این محصولات که هم‌اکنون پیش‌نمایش آنها عرضه شده Dataplex، Analytics Hub و Datastream نام دارند و سازمان‌ها به کمک آنها می‌توانند انبارهای بزرگ داده را کنار بگذارند تا به صورت کاملا ایمن نتایج فعالیت‌های تجاری خود را پیش‌بینی کنند، کارمندان خود را توانمندتر سازند و در فضای دیجیتالی پویا به صورت آگاهانه و واقعی تصمیم‌گیری کنند.
 
بررسی‌های اخیر مرکز تحقیقاتی گارتنر نشان داده سازمان‌ها به طور متوسط هزینه سالانه کیفیت سیستم‌های تحلیل داده خود را 12.8 میلیون دلار پیش بینی می‌کنند.
 
فعالیت کاری با نحوه مدیریت برنامه‌های کاربردی و مهم‌تر از همه یکپارچه‌سازی داده‌ها در زمان واقعی برای کمک به بهبود تصمیم‌گیری، نوآوری سریع‌تر و ارتقا کسب‌وکار مشتری از جمله اهدافی محسوب می‌شود که گوگل با تکیه بر آن سه محصول جدید در فضای پردازش ابری را معرفی کرده است.
 
«گریت کازمیر» مدیر مرکز پایگاه‌های داده و تحلیل داده گوگل گفت: «داده‌های سازمانی می‌بایست به عنوان یک توانایی در نظر گرفته شوند تا تمام جنبه‌های کار با آنها جلو برود. هرصنعتی در حال سرعت بخشیدن به تغییر فعالیت‌های خود در عرصه دیجیتال است. زیرا اطلاعات به عنوان ماده اصلی برای ایجاد ارزش و کلید پیشرفت تحول دیجیتال محسوب می‌شود».
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.