فناوری اطلاعات

گوگل سه ابزار ابری جدید معرفی کرد

منبع: همکاران سیستم
مرکز توسعه خدمات پردازش ابری گوگل در «نشست داده‌های ابری» سه راهکار جدید برای پایگاه‌های داده و سیستم‌های تحلیل اطلاعات معرفی کرد تا از این طریق به کسب‌و‌کارها کمک کند پلتفرم داده یکپارچه در اختیار داشته باشند.
 
این محصولات که هم‌اکنون پیش‌نمایش آنها عرضه شده Dataplex، Analytics Hub و Datastream نام دارند و سازمان‌ها به کمک آنها می‌توانند انبارهای بزرگ داده را کنار بگذارند تا به صورت کاملا ایمن نتایج فعالیت‌های تجاری خود را پیش‌بینی کنند، کارمندان خود را توانمندتر سازند و در فضای دیجیتالی پویا به صورت آگاهانه و واقعی تصمیم‌گیری کنند.
 
بررسی‌های اخیر مرکز تحقیقاتی گارتنر نشان داده سازمان‌ها به طور متوسط هزینه سالانه کیفیت سیستم‌های تحلیل داده خود را 12.8 میلیون دلار پیش بینی می‌کنند.
 
فعالیت کاری با نحوه مدیریت برنامه‌های کاربردی و مهم‌تر از همه یکپارچه‌سازی داده‌ها در زمان واقعی برای کمک به بهبود تصمیم‌گیری، نوآوری سریع‌تر و ارتقا کسب‌وکار مشتری از جمله اهدافی محسوب می‌شود که گوگل با تکیه بر آن سه محصول جدید در فضای پردازش ابری را معرفی کرده است.
 
«گریت کازمیر» مدیر مرکز پایگاه‌های داده و تحلیل داده گوگل گفت: «داده‌های سازمانی می‌بایست به عنوان یک توانایی در نظر گرفته شوند تا تمام جنبه‌های کار با آنها جلو برود. هرصنعتی در حال سرعت بخشیدن به تغییر فعالیت‌های خود در عرصه دیجیتال است. زیرا اطلاعات به عنوان ماده اصلی برای ایجاد ارزش و کلید پیشرفت تحول دیجیتال محسوب می‌شود».
 

​​