اپراتورها

تلفن همراه

June 1, 2021
12:46 سه شنبه، 11ام خردادماه 1400
کد خبر: 124873

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: اتفاقات خوبی در پرداخت مطالبات بازنشستگان رقم می‌خورد

 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: با تلاش هایی که در مجموعه شرکت صورت گرفته، اتفاق های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ رخ خواهد داد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی، مدیرعامل شرکت که در جلسه هم اندیشی با کانون های بازنشستگی مخابرات در سراسر کشور سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: یکی از اولویت های اساسی ما در سال ۱۴۰۰، تلاش برای پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت است که بر اساس برنامه تدوین شده، پرداخت آن از خرداد ماه با یک روش منظمی آغاز خواهد شد.
 
مهندس سلطانی، با بیان اینکه اتفاق های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال جاری رقم خواهد خورد اظهار داشت: با اولویتی که در سال جدید در این خصوص قرار داده ایم و همچنین تلاش هایی که همه مدیران ستاد و مناطق مخابراتی انجام داده اند، ان شاالله به زودی شاهد روند پرداخت مطالبات این قشر محترم که سالیان متمادی زحمات زیادی در شرکت کشیده اند، خواهیم بود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود در این نشست، ضمن ضرورت خواندن تکریم بازنشستگان از تلاش های دکتر زارعیان، به خاطر پیگیری وصول مطالبات شرکت و مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران و مهندس شکوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در زمینه پرداخت این مطالبات به نمایندگی از چند منطقه برتر در این خصوص قدردانی کرد و از سایر مدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.
 
گفتنی ست، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان مدیرعامل ، ضمن موثر دانستن روند وصول مطالبات شرکت اظهار داشت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، روند وصول مطالبات سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت.
 
در ادامه این نشست نیز، بابایی، مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت مخابرات ایران بر ضرورت اولویت پرداخت مطالبات به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: شایسته است ضمن اولویت قراردادن، بر اهمیت پرداخت مطالبات به بازنشستگان توجه بیشتری صورت گیرد.
 
 
مدیران کانون های بازنشستگی مناطق نیز در بخش دیگری از این نشست، به طرح موضوع کرامت بازنشستگان توجه به مطالبات ، امور بیمه و درمان و همچنین همطرازی حقوق آنان تاکید کردند.
 
گفتنی ست، این نشست، دوشنبه، ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل و تنی چند از معاونان ایشان در شرکت مخابرات ایران و مدیران کانون بازنشستگی شرکت مخابرات ایران و همچنین مدیران مخابرات مناطق و کانون های بازنشستگی مخابرات کشور به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.