اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

June 2, 2021
14:45 چهارشنبه، 12ام خردادماه 1400
کد خبر: 124921

تخفیف ویژه‌ اسنپ برای سفر به مراکز واکسن در ۱۱شهر تمدید شد

 
واکسیناسیون سراسری اصلی‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا به شمار می‌رود که از اوایل امسال در کشور ما نیز آغاز شده است. در همین راستا سامانه‌ی اسنپ اعلام کرده که قصد دارد در فرایند ایمن‌سازی مردم کشور در برابر کرونا همراه کاربرانش باشد و در راستای این مسئولیت اجتماعی خود، از اول خرداد، طرح تسهیل مراجعه به مراکز واکسیناسیون را با شعار «اسنپ، هم‌مسیر شما تا واکسیناسیون»‌ شروع کرده است.
 
در فاز نخست این طرح حمایتی، از اول تا ۱۵خرداد، از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون شهر تهران و حومه، سفر نیم‌بها برای مراجعه‌ی سالمندان به این مراکز در نظر گرفته شد.
 
آنطور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید، با توجه به اثربخش بودن این طرح، این سامانه در نظر دارد فاز دوم طرح حمایتی سفر به مراکز واکسیناسیون را در سایر شهرهای کشور و برای سایر گروه‌های سنی ادامه دهد. به این ترتیب، از ۱۵ تا ۳۱خرداد، علاوه بر تهران، شهروندان شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، ساری، رشت، قم، قزوین و کرج می‌توانند برای رفت‌و‌آمد به مراکز منتخب واکسیناسیون شهر خود از تخفیف ویژه‌ی اسنپ بهره‌مند شوند.
 
جزییات تخفیف واکسیناسیون
 
تخفیف ۵۰درصدی اسنپ ویژه‌ی دو سفر (مجموعا تا سقف ۳۰هزار تومان) از مبدا یا به مقصد مراکز منتخب واکسیناسیون مشخص شده روی نقشه‌ی اسنپ، از ساعت ۷صبح تا ۱۵بعدازظهر، قابل استفاده است. برای استفاده از این سفر نیم‌بها تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنید. همچنین می‌توان از گزینه‌ی «سفر برای دیگری» به منظور درخواست اسنپ برای سایرین استفاده کرد.
 
با وجود آنکه هنوز لیست جامعی از مراکز واکسیناسیون کرونا به طور رسمی منتشر نشده است، اما اسنپ سعی کرده کلیه‌ی مراکز فعال در شهر تهران را پوشش دهد و در دیگر شهرها نیز مراکز منتخبی در نقشه‌ی خود نشانه‌گذاری کند تا افراد بتوانند با تخفیف به این مراکز رفت‌وآمد کنند.
 
برای یافتن مراکز منتخب دارای تخفیف اسنپ، می‌توانید عبارت «واکسن»، «واکسیناسیون» یا «کرونا» را در بخش جست‌و‌جوی نقشه‌ی اسنپ جست‌وجو کنید یا برای پیدا کردن این مراکز دنبال آیکون  روی نقشه باشید. همچنین  برای اطلاع از این مراکز می‌توانید به بلاگ اسنپ بروید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.