تلفن همراه

گوشی

June 2, 2021
14:51 چهارشنبه، 12ام خردادماه 1400
کد خبر: 124924

عرضه‌ی به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ۲۰۲۱ برای گلکسی A50 آغاز شد

 
 
طبق اخبار منتشرشده، به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰) برای گلکسی A50 در هند منتشر شده است و به‌زودی در سایر مناطق در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش Sammobile، آپدیت امنیتی ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰) مدتی قبل برای پرچم‌داران سامسونگ منتشر شد و حالا نوبت یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ رسیده است. به‌تازگی، غول کره‌ای آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای گلکسی A50 منتشر کرده است.
 
در حال حاضر نمی‌دانیم تغییرات این آپدیت چیست؛ زیرا هنوز سامسونگ و گوگل جزئیات آخرین پچ امنیتی اندروید را ارائه نداده‌اند. به‌روزرسانی مذکور با شماره‌ی فرم‌ور A505FDDU8CUE4 منتشر شده است و به نظر می‌رسد تغییرات این آپدیت تنها به موارد امنیتی مربوط می‌شود.
 
گوشی محبوب ۲۰۱۹ سامسونگ قبلاً دو به‌روزرسانی عمده‌ی سیستم‌عامل اندروید را دریافت کرده است و دیگر آپدیتی در این زمینه دریافت نخواهد کرد؛ بنابراین، از این‌ پس به‌روزرسانی‌هایی که گلکسی ای ۵۰ دریافت می‌کند، روی رفع مشکلات امنیتی تمرکز خواهند داشت.
 
با این‌ تفاسیر، احتمال دریافت به‌روزرسانی One UI 3.5 را رد نمی‌کنیم؛ زیرا روند به‌روزرسانی‌های گوشی‌های سامسونگ نسبت به سال گذشته قوی‌تر شده است.
 
آپدیت مذکور تنها در هند عرضه شده است و طبق معمول به‌تدریج در سایر مناطق منتشر خواهد شد. دارندگان گلکسی ای ۵۰ می‌توانند از طریق تنظیمات گوشی و سپس منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار، این به‌روزرسانی را نصب کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.