تلفن همراه

گوشی

June 4, 2021
12:02 جمعه، 14ام خردادماه 1400
کد خبر: 124972

انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی پرچمدار هواوی پی50

 
 
هواوی اخیرا و در جریان لایواستریم پلتفرم هارمونی (HarmonyOS)، اولین تصاویری رسمی‌ از گوشی پرچمدار جدید خود به نام پی50 (P30) را منتشر کرد.
 
اگرچه اطلاعات کمی‌در خصوص مشخصات این گوشی اعلام شد و حرفی از قیمت و زمان عرضه آن ارائه نشد، اما در این تصویر می‌بتوان نمایی از شکل ظاهری این پرچمدار جدید را مشاهده کرد. محصولی که به چهار لنز دوربین مجهز شده و از دو فلش بهره می‌برد.
 
اظهارنظر در خصوص میزان مگاپیکسل و تعداد این دوربین‌ها کار سختی است؛ با این حال، در تصاویر منتشر شده می‌توان به همکاری این شرکت چینی با برند لایکا پی برد. باید منتظر ماند و دید که هواوی چه تغییراتی را در لنز تله‌فوتو پریسکوپ خود که در مدل پی40 پرو پلاس، طرفداران زیادی داشت، اعمال خواهد کرد.
 
این شرکت مدعی شد که با گوشی پی50، سطح جدیدی از عکاسی موبایلی را ارائه خواهد کرد. با توجه به اینکه اندازه برآمدگی دوربین در مقایسه با مدل پی40 پرو پلاس، بزرگ‌تر شده، می‌توان این چنین برداشت که هواوی احتمالا از سنسورهای بزرگ‌تر و پیشرفته‌تری در پی50 استفاده خواهد کرد.
 
در خصوص دیگر مشخصات این گوشی نیز باید گفت که طبق گفته‌های ریچارد یو، مدیر هواوی، پی50 مبتنی بر زبان طراحی Iconic و بدنه‌ای با وزن بسیار کم ساخته شده است. همچنین این گوشی مجهز به پلتفرم جدید HarmonyOS وارد بازار خواهد شد.
 
هواوی زمان دقیقی را برای عرضه این گوشی پرچمدار اعلام نکرد، اما قطعا موانعی همچون بحران کمبود تراشه در جهان و همچنین تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت، بر تعیین زمان دقیق عرضه این محصول تاثیرگذار خواهد بود.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.