تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 5, 2021
12:00 شنبه، 15ام خردادماه 1400
کد خبر: 124994

جی‌پی مورگان ۳۴ نفر نیروی متخصص بیت‌کوین و اتریوم استخدام می‌کند

 
«جی‌پی مورگان» یکی از بزرگترین بانک‌های جهان قصد دارد بخش رمزارز خود را با جذب نیروهای متخصص در حوزه بیت کوین و اتر توسعه دهد. برخی تحلیلگران بازار می‌گویند این تصمیم می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین تا مرز ۱۴۶ هزار دلار شود.
 
برخی دیگر از تحلیلگران بازار نیز می‌گویند اگر جی پی مورگان بخش رمزارز خود را توسعه دهد قیمت اتر بیش از بیت کوین سیر صعودی را طی خواهد کرد و رشد بیشتری را نسبت به بیت کوین می‌تواند تجربه کند.
 
نکته: محتوای ارائه شده در این مطلب سیگنال خرید یا فروش رمزارز نیست و تنها نظر برخی تحلیلگران را بازگو می کند. 
 
بازار رمزارزها مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها و موسسه‌های بزرگ در جهان قرار گرفته است و شرکت‌های بزرگ در حال پیدا کردن راه خود در این بازار هستند. تصمیم جی پی مورگان نشان می‌دهد که یکی از بزرگترین بانک‌های جهان قصد دارد در بازار روزارزها حضور فعال‌تری داشته باشد و برنامه‌هایی برای گسترش خدمات خود با استخدام ۳۴ نفر نیروی متخصص را در این حوزه دارد.
 
با توجه به اینکه افراد ثروتمند بسیاری با جی پی مورگان در ارتباط هستند، چنین تصمیمی چندان دور از ذهن و عجیب نیست. نیروهای متخصصی که قرار است در این فرصت‌های شغلی مشغول فعالیت شوند، قرار است در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، مکزیک، یونان و سنگاپور مشغول فعالیت شوند.
 
شواهد نشان می‌دهد تلاش‌های جی پی مورگان در حوزه ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. این در حالی است که در حدود چهار سال قبل، مدیرعامل این موسسه معتقد بود حوزه رمزارزها پلتفرمی برای کلاهبرداری است. وی همچنین به شرکت‌هایی که دارایی‌های دیجیتال داشتند، هشدار داده بود که هر کسی که با افرادی که چنین مواردی را مورد توجه قرار نمی‌دهند، همکاری نمی‌کند. مدیرعامل جی پی مورگان همچنین از صاحبان قدرت درخواست کرده بود که توجه ویژه‌‌ای به این حوزه نشان بدهند. اما اکنون ظاهرا قضیه شکل دیگری به خود گرفته است و این موسسه مالی جاه طلبی‌های زیادی را در مورد دارایی‌های دیجیتال دنبال می‌کند.
 
به گفته یکی از تحلیلگران بازار، با این تصمیم جی‌پی مورگان ممکن است قیمت بیت کوین حتی تا ۱۴۶ هزار دلار افزایش پیدا کند. با این وجود برخی تحلیلگران نیز می‌گویند تصمیم جدید یکی از بزرگترین بانک‌های جهان بر روند افزایش قیمت اتر بیش از بیت کوین تاثیرگذار خواهد بود و اتر رشد بیشتری خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.