تلفن همراه

گوشی

June 9, 2021
14:51 چهارشنبه، 19ام خردادماه 1400
کد خبر: 125147

گلکسی M32 با شارژر سریع ۱۵ وات عرضه خواهد شد

 
بر اساس اطلاعات فهرست‌شده در وب‌‎سایت FCC، گلکسی ام ۳۲ عضو بعدی خانواده‌ی سری M است که به‌زودی در هند و احتمالا سایر بازار‌ها عرضه خواهد شد.
 
به نقل از Sammobile، سامسونگ در حال تولید گوشی هوشمندی از سری M با نام گلکسی M32 است. گوشی مذکور ماه گذشته در وب‌سایت سامسونگ هند مشاهده شده بود و در همین هفته گواهی تأییدیه FCC را دریافت کرد. بر اساس اسناد FCC که جزئیات کمی از گلکسی ام ۳۲ را نشان می‌دهد، این گوشی با شارژر ۱۵ واتی عرضه خواهد شد.

در بخش اتصال، گلکسی M32 به بلوتوث ۵.۰، Wi-Fi a / b /g /n /ac و اتصال NFC مجهز شده و باتوجه به اسناد FCC، دارای اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.
 
مشخصات فنی احتمالی گلکسی M32
سخت‌افزار گلکسی M32 هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است؛ اما انتظار می‌رود  از تراشه‌ی هلیو G80‌ مدیاتک بهره ببرد. با این‌ تفاسیر گلکسی M32 احتمالا مبتنی بر گلکسی A32 است؛ یعنی ویژگی‌های سخت‌افزاری این دو مدل در چند بخش شبیه به‌ هم خواهد بود.
 
اگر اطلاعات فوق صحیح باشد، با توجه به شارژر ۱۵ واتی گلکسی ام ۳۲، احتمالا ظرفیت باتری آن حداقل ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت است. گوشی‌های اخیر سری M بر ظرفیت بیشتر باتری تأکید دارند؛ به‌خصوص در هند که سامسونگ برای برجسته‌سازی این جزئیات سخت‌افزاری از برچسب هیولا (Monster) استفاده می‌کند.
 
گلکسی M32 به‌زودی در هند رونمایی و سپس احتمالا در بازار‌های دیگر عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.