تلفن همراه

گوشی

June 13, 2021
12:19 یکشنبه، 23ام خردادماه 1400
کد خبر: 125265

ابعاد نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ افشا شد

 
فاصله نسبتا طولانی تا معرفی نسل جدید پرچمدارهای سری گلکسی S داریم، با این حال شاهد شروع انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها هستیم و حالا گزارشی جدید ابعاد نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S22 را مشخص می‌کند.
 
بنابر اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Mauri QHD»، پرچمدارهای آینده کره‌ای‌ها ابعاد نمایشگری در محدوده ۶.۰۶ تا ۶.۸۱ اینچ خواهند داشت:
 
گلکسی S22 سامسونگ: ۶.۰۶ تا ۶.۱ اینچ
گلکسی S22 پلاس: ۶.۵۵ تا ۶.۶۶ اینچ
گلکسی S22 اولترا: ۶.۸۰ تا ۶.۸۱ اینچ
همانطور که مشاهده می‌کنید، سری گلکسی S22 کمی کوچکتر از سری گلکسی S21 خواهد بود. گلکسی S21 و S21 پلاس به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۲ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند. با این وجود، گلکسی S22 اولترا صفحه نمایش مشابه با گلکسی S21 اولترا خواهد داشت.
 
گلکسی S22 اولترا تبدیل به تنها گوشی در پرچمدارهای جدید سامسونگ می‌شود که از پنل LTPO بهره می‌برد، فناوری که انتظار داریم در سری آیفون ۱۳ هم مورد استفاده قرار بگیرد.
 
در حال حاضر اطلاعاتی درباره رزولوشن نمایشگر این پرچمدارهای کره‌ای منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود مشابه نسل کنونی باشد. با توجه به این موضوع، رزولوشن صفحه نمایش گلکسی S22 اولترا برابر +WQHD خواهد بود و مدل پلاس و استاندارد به نمایشگر فول‌ اچ‌دی پلاس مجهز خواهند شد.
 
جزئیات دیگری درباره گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ به اینترنت راه پیدا نکرده، اما باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتر در هفته‌ها و ماه‌های آینده باشیم. در حقیقت تا پیش از رونمایی رسمی، بسیاری از مشخصات این پرچمدارها افشا خواهد شد.
 
سامسونگ همانند همیشه، نسل آینده پرچمدارهایش را در بخش‌های مختلفی ارتقا می‌دهد، بنابراین باید منتظر بهبود عملکرد دوربین، نمایشگر و احتمالا شارژدهی بالاتر باتری باشیم. این گوشی‌های هوشمند با نسل بعدی چیپ اگزینوس مجهز به پردازشگر گرافیکی AMD از راه می‌رسند. AMD تایید کرده که نسل بعدی تراشه اگزینوس سامسونگ از GPU با معماری RDNA 2 بهره می‌برد که بهبود چشمگیر عملکرد را نوید می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.