اپلیکیشن

تلفن همراه

June 13, 2021
15:13 یکشنبه، 23ام خردادماه 1400
کد خبر: 125280

رشد ۱۱درصدی تعداد سفرهای در تعطیلات خرداد نسبت به نوروز۱۴۰۰

 
تعداد سفرهای انجام شده در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۰ در مقایسه با تعطیلات نوروز سال ۹۸ حدود ۱۷ درصد کاهش داشته است. این درحالی است که تعطیلات چند روزه خرداد ماه نسبت به تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ رشد ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.
 
به گزارش روابط عمومی اسنپ تریپ، در تعطیلات نوروزی سال جاری، با توجه به وجود محدودیت‌های عبور و مرور و افزایش شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، تعداد رزروهای انجام شده برای هتل‌های داخلی، نسبت به نوروز سال ۱۳۹۸ که هنوز ویروس کرونا دامنگیر جهان نشده بود، ۱۷ درصد کاهش داشته است. این در حالی است که در تعطیلات رسمی‌ چندروزه‌ای که در خردادماه داشتیم، یعنی از ۱۳ تا ۱۶ خرداد، طبق اعلام اسنپ تریپ، میانگین تعداد رزرو هتل‌ یا خرید بلیت هواپیما، نسبت به سفرهای نوروزی امسال، رشد ۱۱ درصدی داشته است.
 
طبق ادعای اسنپ تریپ، در تعطیلات چند روزه‌ای که در خرداد ماه وجود داشت، پرمسافرترین شهر در روزهای تعطیلات رسمی خرداد یعنی از ۱۳ خرداد تا ۱۶ خرداد، شهر تهران، پایتخت کشور بوده و هتل‌های این شهر، میزبان بیشترین تعداد مسافر، نسبت به شهرهای دیگر بوده‌اند. شهرهای مشهد و شیراز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم پر مسافرترین شهرهای تعطیلات خردادماه قرار می‌گیرند.
 
بیشترین تعداد رزرو هتلی که در این تعطیلات، از طریق اسنپ تریپ انجام شده، مربوط به هتل اسپیناس پالاس تهران، که یکی از هتل‌های پنج ستاره تهران محسوب می‌شود، بوده است. هتل بین‌المللی قصر مشهد، از جمله هتل‌های پنج ستاره این شهر، در جایگاه دوم در بیشترین میزان فروش قرار دارد.
 
شهر مشهد، همیشه یکی از پرطرفدارترین شهرها برای مسافرها محسوب می‌شود و خیلی دور از انتظار نبوده که در تعطیلات خردادماه سال جاری هم بیشترین آمار فروش بلیت هواپیما برای مبدا و مقصد، مربوط به این مقصد زیارتی پر طرفدار باشد. طبق اعلام اسنپ تریپ، بیشترین تعداد خرید بلیت هواپیما مربوط به مسیر پروازی تهران به مشهد و مسیر برعکس یعنی مشهد به تهران بوده که در تعطیلات خردادماه سال ۱۴۰۰، آمارهای قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.