تلفن همراه

گجت

June 14, 2021
17:04 دوشنبه، 24ام خردادماه 1400
کد خبر: 125326

ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز احتمالا با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار از راه می‌رسد

 
در گذشته شاهد حضور ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز در بتای iOS 14.6 بودیم و حتی در چند روز اخیر تصاویری از افراد مشهور با این ایرباد به اینترنت راه پیدا کرده بود. حالا قیمت این محصول افشا شده است.
 
این ایرباد که تاییدیه FCC را هم دریافت کرده، در آینده نزدیک از راه می‌رسد. اخیرا یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» قیمت این دستگاه را افشا کرده. به گفته این منبع، ایرباد جدید بیتس با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار و در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید به فروش می‌رسد. طبق ادعای پراسر، این محصول در تاریخ ۳۰ تیر ماه (۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱) از راه می‌رسد.
 
طبق شایعات، طراحی این ایرباد شباهت زیادی به ایرپاد پرو ۲ دارد، محصولی که اپل هم اکنون مشغول توسعه آن است. نام این محصول بیتس توسط اسناد FCC تایید شده و طراحی شماتیکی از آن هم منتشر کرده، البته قبلا شاهد انتشار رندرهای آن بوده‌ایم.
 
این ایرباد بیتس فاقد ساقه است، ویژگی که انتظار داریم در ایرپاد پرو ۲ هم شاهدش باشیم. بیتس استودیو بادز از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی خواهد کرد تا در راستای ایرپاد پرو و ایرپاد مکس قرار بگیرد.

استودیو بادز تبدیل به اولین تلاش اپل در بازار ایربادهای بدون ساقه می‌شود و راه را برای نسل بعدی ایرپاد پرو هموار می‌کند. این محصول از سری‌های سیلیکونی بهره می‌برد و بهتر از ایرپاد استاندارد درون گوش کاربران قرار می‌گیرد.
 
کیس قابل شارژ استودیو بادز هم طراحی بیضی شکل دارد و رنگش مشابه رنگ خود ایربادها خواهد بود. این قاب احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.
 
در صورتی که گفته پراسر صحت داشته باشد، این ایرباد بیتس می‌تواند فروش مناسبی را در بازار تجربه کند. اگرچه رقابت در این بازار روز‌به‌روز فشرده‌تر می‌شود، اما ایرباد جدید کوپرتینویی‌ها به واسطه برند بیتس می‌تواند عملکرد بهتری از رقبایش داشته باشد و کاربران بیشتری را جذب خود کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.