تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 16, 2021
11:00 چهارشنبه، 26ام خردادماه 1400
کد خبر: 125371

استقبال صنعت فاوا از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

 
مدیر اجرایی الکامپ درباره حضور فعالان حوزه فاوا در این نمایشگاه بین‌المللی گفت: تاکنون شاهد استقبال خوب و موثر شرکت‌های تخصصی، اپراتورها و استارت‌آپ‌ها از الکامپ بوده‌ایم.
 
«محمد ثروتی» روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ستاد اجرایی الکامپ افزود: این نمایشگاه را سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد و نظارت ستاد کرونا که برای کلیه نمایشگاه‌ها وجود دارد برگزار خواهد کرد.
 
وی درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه گفت: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)  ابزار مهم و موثری جهت مقابله با کرونا به شمار می‌رود و در این دوران شرکت‌هایی متعددی ابتکارات و نوآوری‌هایی داشته اند که عرضه آن‌ها در نمایشگاه الکامپ موضوعیت داشته و تقاضاهای متعددی نیز برای حضور درنمایشگاه‌ها وجود داشت.
 
مدیر اجرایی الکامپ تاکید کرد: از طرفی تیرماه موعد برگزاری نمایشگاه الکامپ است و از نمایشگاه قبلی هم حدود ۲۴ ماه گذشته است که نیاز صنعت فاوا و مجموعه های استارت آپی  به حضور در نمایشگاه‌ها به شدت احساس می شد و لذا بر أساس تقویم مصوب شرکت نمایشگاه ها اقدام به تعیین این تاریخ شد.
 
 ثروتی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها در اکثر شهرهای کشور به ویژه در تهران از چندین هفته قبل مجددا آغاز شده است و در هفته های گذشته چندین نمایشگاه برپا شده که در آن شیوه‌نامه بهداشتی مورد تایید ستاد کرونا اعمال گردیده است، ضمن این که توجه داشته باشیم که در حال حاضر مجتمع های تجاری؛ مراکز اقتصادی و وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو فعال بوده و خود مردم مستقیما اقدام به رعایت شیوه نامه ها بهداشتی می کنند و اصولا موضوع لزوم تداوم کسب و کارها و تقویت آن ها هم زمان با رعایت شیوه  نامه ها را در وضع کنونی کشور باید مدنظر قرار دهیم.
 
مدیر اجرایی الکامپ در ادامه گفت: امسال علاوه بر سالن های شرکت های فاوا و اپراتورها، حضور اکو سیستم نوآوری شامل استارت آپ ها  و شرکت های دانش بنیان را در بخش  الکام استارز خواهیم داشت و الکامپ امسال از حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران برخوردار است.
 
مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ  بیست و ششم  با اشاره به موارد رعایت شیوه  نامه های بهداشتی گفت: در نمایشگاه این دوره، از بازدیدکنندگان تخصصی استقبال به عمل خواهد آمد؛ سیستم تهویه هوا تقویت شده و جریان هوا بهتر از سال های گذشته است، بسته‌های بهداشتی در زمان ورود به بازدیدکنندگان  تخصصی داده خواهد شد و در ورودی سالن ها نیز دروازه های ضدعفونی کننده تعبیه شده است.
 
وی افزود : از تمامی بازدیدکنندگان تب سنجی می شود و ورود افراد بدون ماسک به تمامی فضاها ممنوع است و رعایت فاصله ی اجتماعی نیز کنترل می شود.
ثروتی درباره دیگر تدابیر اتخاذ شده در الکامپ امسال گفت: در بخش غرفه سازی‌ها نیز شیوه نامه‌های خاصی مانند عدم وجود فضاهای بسته و مسقف، رعایت فاصله های اجتماعی، شیلدهای روی کانترها و سایر موارد وجود دارد که شرکت های غرفه ساز ملزم به رعایت آن‌ها هستند.
 
مدیر اجرایی الکامپ تاکید کرد: بخش هایی از نمایشگاه علاوه بر حضوری به صورت آنلان و مجازی برگزار خواهد شد و باعث خواهد شد تعداد مخاطبان بیشتری از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن استفاده کنند و دستگاه های دولتی نیز در این نمایشگاه به معرفی آخرین خدمات خود خواهند پرداخت.
 
ثروتی با دعوت از شرکت ها و استارت آپ ها دعوت کرد که با مراجعه به سایت نمایشگاه الکامپ به نشانی www.iran-elecomp.com نسبت به ثبت‌نام و حضور در این نمایشگاه در موعد مقرر اقدام کنند.
 
 ‌بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شد، تیر ماه امسال برگزار می‌شود. قرار بود این نمایشگاه سال گذشته مانند تمام ٢۵ دوره قبل برگزار شود اما شیوع کرونا باعث لغو هر سه تاریخ تعیین شده از سوی مسئولان برگزاری شد اما رویداد جانبی و مهم آن یعنی الکام استارز به صورت آنلاین برگزار شد.
 
نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.