تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 16, 2021
14:54 چهارشنبه، 26ام خردادماه 1400
کد خبر: 125393

کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران برگزار می شود

 
 
کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران برای حمایت ویژه از استارت‌آپ‌های فناوری محور و دیجیتال کشور به صورت مستمر و بدون محدودیت زمانی برگزار می‌شود.
 
به گزارش  ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال، با حمایت مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران به صورت مستمر و بدون محدودیت زمانی برگزار می‌شود.
 
این طرح در راستای حمایت ویژه از استارت‌آپ‌های فناوری محور و دیجیتالی کشور صورت می‌گیرد که جذب سرمایه به این شرکت‌ها را هدفمند خواهد کرد.
 
این رویداد فضایی برای استقرار تیم‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال و فناوری‌های نوظهور در مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کاری اشتراکی را به صورت رایگان در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد.
 
همچنین ارائه خدمات منتورینگ، مشاوره با متخصصان فناوری و کسب و کار به صورت رایگان و تأمین هزینه دوره‌های آموزشی مورد نیاز شرکت‌های عضو شبکه نوآوری، معرفی شرکت‌ها و تیم‌ها به شبکه سرمایه گذاری خطرپذیر کشور، صندوق‌های پژوهش فناوری و غیره و تخصیص وام کم بهره و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی بلاعوض برای اعضای شبکه از دیگر مزیت‌های مشارکت در این رویداد است.
 
هدف از این طرح تسهیل استقرار، آموزش، سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه شرکت‌های نوپای دیجیتال کشور است.
 
چنانچه استارت‌آپ یا شرکتی فعال در عرصه فناوری‌های نوظهور نیاز به فضا برای استقرار اعضای تیم خود داشته باشد، می‌تواند با مشارکت در این رویداد از مزایایی چون دریافت انواع حمایت‌های مادی یا معنوی از جمله سرمایه‌گذاری و یا خدمات مشاوره و آموزشی برخوردار شوند.
 
اینوسنتر نخستین مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است که از حرکت زیست‌بوم استارت‌آپی به سمت فناوری‌های نوین حمایت می‌کند. استارت‌آپ‌ها، تیم‌های فناور، مراکز نوآوری و شتابدهنده‌ها در صورت تمایل به پیوستن به این شبکه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.