اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

June 19, 2021
17:14 شنبه، 29ام خردادماه 1400
کد خبر: 125498

پیام تبریک دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به منتخب ملت ایران حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

پیام تبریک دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به منتخب ملت ایران حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی "زید عزه العالی"
 
 
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی "زید عزه العالی"
رئیس جمهور منتخب و محترم مردم ایران
با تقدیم سلام و احترام
 
ملت صبور، فداکار و باوفای ایران علی‌رغم همه دسیسه‌های دشمنان عنود و مشکلات مستحدثه‌، با حضور شکوهمند خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر حماسه‌ای آفرید که مثل همیشه پایه‌های نظام را مستحکم و به دولت آینده قدرتی کم‌نظیر اعطاء نمود. اینجانب ضمن تجلیل از مشارکت بابصیرت ملت بزرگ و تبریک آن به حضور مقام معظم رهبری"مدظله العالی"، انتخاب امیدبخش حضرتعالی را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امید است با عنایت به چشم‌انداز و نگاه واسع و پیشروانه‌ی حضرتعالی به فضای مجازی و ظرفیت‌های بسیار ارزشمند آن، بتوان در جهت حل مشکلات معیشتی جامعه و اداره بهینه و کارآمد کشور گام‌های موثری را برداشت.
این مرکز به پشتوانه تجربیات، مطالعات و سرمایه ارزشمندی که دارد، آمادگی خود را جهت کمک به تحقق برنامه‌های حضرتعالی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی («ایران دیجیتال؛ اداره کشور و معیشت جامعه» با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی که در این مرکز گزارش آن به طور مبسوط تدوین شده است) اعلام می‌دارد.
سلامتی و توفیقات حضرتعالی را از پیشگاه خداوند منان مسالت دارم.
 
ابوالحسن فیروزآبادی
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.