تلفن همراه

گوشی

June 20, 2021
12:00 یکشنبه، 30ام خردادماه 1400
کد خبر: 125511

افشای مشخصات کامل و قیمت گلکسی M32 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

 
 
سامسونگ می‌خواهد فردا از گوشی گلکسی M32 رونمایی کند، اما پیش از معرفی رسمی شاهد افشای مشخصات کامل و قیمت این گوشی هوشمند هستیم.
 
سامسونگ در گذشته برخی مشخصات آن را اعلام کرده بود که شامل نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی و رفرش ریت ۹۰ هرتز می‌شود. کره‌ای‌ها برای محافظت از این صفحه نمایش از گوریلا گلس ۵ استفاده خواهند کرد.
 
حالا یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Yogesh» در توییتی مشخصات کامل و همچنین قیمت گلکسی M32 را افشا کرده است. طبق این اطلاعات، گوشی آینده سامسونگ به چیپ هلیو G85 مدیاتک مجهز می‌شود و حداکثر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

در بخش دوربین با ۴ سنسور روی پنل پشتی روبه‌رو خواهیم شد. دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. با توجه به چنین پیکربندی، دوربین گلکسی M32 نسبت به نسل قبلی‌اش ضعیف‌تر خواهد بود چرا که گلکسی M31 از دوربین ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
 
در حالی که گلکسی M31 به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده، نسل جدیدش با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد. البته همانطور که می‌دانید رزولوشن بالاتر حتما به معنای کیفیت بهتر نیست و شاید دوربین سلفی گلکسی M32 عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی‌اش داشته باشد.
 
سامسونگ برای گوشی جدیدش از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است، بنابراین باید منتظر شارژدهی بالایی از سوی آن باشیم. طبق اطلاعات اخیر، قیمت پایه گوشی گلکسی M32 کمتر از ۲۰۲ دلار خواهد بود. این گوشی هوشمند بطور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI سامسونگ بهره می‌برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.