تلفن همراه

گوشی

June 21, 2021
15:03 دوشنبه، 31ام خردادماه 1400
کد خبر: 125568

گلکسی M32 سامسونگ با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

 
 
طبق اخبار منتشرشده، گلکسی M32 با ۴ و ۶ گیگابایت رم به‌ همراه حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در دو رنگ مشکی و آبی راهی بازار می‌شود.
 
 
همان‌طور که قبلاً اعلام شده ‌بود، سامسونگ امروز از اعضای جدید سری M با نام گلکسی M32 برای بازار هند رونمایی کرد. گوشی مذکور باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و به صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراشه‌ی هلیو G80 مدیاتک مجهز شده است.

در نگاه اول، بریدگی قطره‌ای در پنل جلوی گوشی برای دوربین سلفی به‌ چشم می‌خورد که از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش گلکسی M32 دارای رزولوشن +FHD است که می‌تواند روشنایی ۸۰۰ نیت ارائه بدهد. در سمت راست بدنه‌ی گوشی دکمه‌ی پاور قرار گرفته است که به‌عنوان اسکنر اثر انگشت هم عمل می‌کند.
 
در پنل پشت، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل و دو ماژول ۲ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر ماکرو و عمق‌سنج قرار گرفته است. تراشه‌ی به‌کاررفته در گلکسی M32 از نوع هلیو G80 است که با ۶ یا ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا در دسترس کاربران خواهد بود. قدرت نرم‌افزاری گوشی جدید سامسونگ را سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و OneUI 3.1 تأمین می‌کند.

 
وظیفه‌ی تأمین انرژی گلکسی M32 را باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها یک شارژر ۱۵ واتی در جعبه موجود است. از دیگر مشخصات گوشی یادشده می‌توان به جک هدفون و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.
 
به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، گلکسی M32 در دو رنگ مشکی و آبی موجود است. قیمت نسخه‌ی مجهز به رم ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۱۴,۹۹۹ روپیه (۲۰۰ دلار) در نظر گرفته شده است و نسخه‌ی دارای رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۶,۹۹۹ روپیه (۲۳۰ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه‌های مذکور در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر ۱۴۰۰) از طریق آمازون قابل خرید خواهند بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.