تلفن همراه

گوشی

June 26, 2021
13:52 شنبه، 5ام تیرماه 1400
کد خبر: 125733

رابط کاربری MIUI 13 احتمالا تا دو ماه دیگر با شیائومی می میکس ۴ از راه می‌رسد

 
شیائومی روی رابط کاربری MIUI 13 کار می‌کند و طبق گفته یکی از مدیران بالارده این کمپانی، برای معرفی آن در ماه آگوست (مرداد و شهریور) آماده می‌شود و احتمالا همراه با آن، از گوشی می میکس ۴ هم رونمایی خواهد شد.
 
نسخه بعدی رابط کاربری شیائومی اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد و به احتمال زیاد در ماه آگوست معرفی می‌شود. پس از رونمایی، رابط کاربری MIUI 13 ابتدا در اختیار کاربران چینی قرار می‌گیرد و سپس در ماه‌های آینده، کاربران در بازار جهانی می‌توانند جدیدترین دستاورد شیائومی را تجربه کنند.
 
درباره این رابط کاربری جدید اطلاعات رسمی منتشر نشده و نمی‌دانیم با چه سبک طراحی روبه‌رو می‌شویم. علاوه بر این، از زبان طراحی که شیائومی انتخاب کرده هم اطلاعی نداریم.
 
با توجه به اینکه اندروید ۱۲ هنوز در فاز بتا قرار دارد و تا پاییز نسخه نهایی‌اش در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد، رابط کاربری MIUI 13 به احتمال زیاد مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود. پس از اینکه اندروید ۱۲ منتشر شود، شیائومی رابط کاربری جدیدش را با سیستم عامل موبایل جدید گوگل سازگار خواهد کرد.

انتظار می‌رود MIUI 13 برای محصولات زیادی منتشر شود. گزارش‌ها از انتشار این رابط کاربری جدید برای تمام دستگاه‌های شیائومی با عمر دو سال خبر می‌دهند، بنابراین کاربران زیادی می‌توانند آن را تجربه کنند.
 
مدت‌هاست گزارش‌هایی درباره توسعه گوشی می میکس ۴ توسط شیائومی منتشر می‌شود. این گوشی هوشمند که به مشخصات فنی قدرتمند و جدیدترین فناوری‌ها مجهز خواهد شد، در رده محصولاتی مانند می ۱۱ اولترا قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که این محصول جذاب همراه با MIUI 13 در ماه آگوست از راه برسد و به اولین گوشی چینی‌ها با رابط جدید شیائومی تبدیل شود.
 
گوشی‌های سری می میکس همواره با جدیدترین قطعات سخت افزاری و فناوری‌های مدرن وارد بازار شده‌اند که برای مثال می‌توان به حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر یا مکانیزم کشویی دوربین در نسل‌های قبلی اشاره کرد. حالا گزارش‌ها از تجهیز نسل جدید این سری به دوربین سلفی زیر نمایشگر خبر می‌دهند و البته انتظار می‌رود قادر به پشتیبانی از باند فوق وسیع هم باشد. این دستگاه احتمالا با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.