تلفن همراه

گوشی

June 27, 2021
11:16 یکشنبه، 6ام تیرماه 1400
کد خبر: 125763

افشای اطلاعات شوکه کننده از طراحی آیفون ۱۳

 
هر اطلاعاتی که تا به امروز درباره آیفون ۱۳ اپل وجود داشت پس از این که یک منبع معتبر اعلام کرد نسل جدید آیفون فاقد ارتقاهای کلیدی خواهد بود، مورد تردید قرار گرفت.
 
مینگ چی کوئو، تحلیلگر اپل در خبر تعجب آوری اعلام کرد هیچ کدام از مدلهای آیفون ۱۳ اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای تاچ آی دی را نخواهند داشت. اخبر با توجه به گزارشهای منابع معتبری نظیر وال استریت ژورنال، راس یونگ، جون پروسر، لووتو دریم و خود کوئو که درباره بازگشت این فناوری منتشر شده بود، حذف آن را شوکه کننده می کند.
 
تاچ آی دی طرفدارانش را حفظ کرده و بازگشت آن در دوران همه گیری کووید ۱۹ که استفاده از ماسک استفاده باعث شد استفاده از فیس آی دی محدودیت پیدا کند، مورد حمایت قرار گرفت. اپل در iOS ۱۴.۵ برای کاربران امکان باز کردن قفل آیفون با استفاده از اپل واچ را فراهم کرد اما بسیاری از کاربران این شیوه را یک تدبیر موقتی برای خرید زمان در آستانه عرضه آیفون ۱۳ ارزیابی کردند.
 
افشاگری تحلیلگر اپل چهار روز پس از انتشار خبری صورت می گیرد که بر اساس آن آیفون ۱۳ پرو یک ترابایتی و استفاده از LiDAR برای همه مدلهای آیفون ۱۳ اتفاق نخواهد افتاد. در مدلهای آیفون ۱۳ ممکن است آیفون ۱۲ اس نامیده شوند زیرا بیشتر نشان دهنده تغییرات افزوده شده ای هستند که اپل نهایی کرده است.
 
با این حال اطلاعات هیجان انگیز زیادی درباره آیفون ۱۳ وجود دارد. اطلاعات لو رفته نشان می دهد اپل دوربینهای بزرگتری برای پشت گوشی به همراه تثبیت تصویر ارتقا یافته و میکروفونهای پرتوی هوشمند معرفی کرده است. چیپ ست A۱۵ کارآمد و نسل جدید مودم نسل پنجم هم با ارتقاهای باطری بزرگ و نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی (برای مدلهای آیفون ۱۳ پرو) همراه خواهند شد. اپل ممکن است تسلیم خواسته مشتریان شده و یک مدل صورتی هم عرضه کند که احتمالا پرفروش خواهد شد.
 
بر اساس گزارش فوربس، با این حال به نظر می رسد مدلهای آیفون ۱۳ آن طور که پیش از این تصور می رفت دستگاههای متحول کننده ای نخواهند بود و تنها ارتقای مدلهای قبلی به شمار می روند. تحلیلگر اپل معتقد است کسانی که صبر کنند، سال آینده نتیجه خوبی خواهند گرفت.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.