اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

June 27, 2021
11:20 یکشنبه، 6ام تیرماه 1400
کد خبر: 125764

ترامپ به پلتفرم ویدئویی «رامبل» پیوست

 
دونالد ترامپ عضو یک وب سایت انتشار ویدیو به نام «رامبل» شده که میان محافظه کاران آمریکایی بسیار محبوب است.
 
به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته عضو پلتفرم ویدئویی «رامبل» (Rumble) شد.
 
این در حالی است که پس از شورش حامیان او در ششم ژانویه ۲۰۲۱ میلادی و حمله آنها به کنگره آمریکا، شبکه‌های اجتماعی بزرگ از جمله فیس بوک، توئیتر و یوتیوب حساب‌های کاربری وی را تعطیل کردند. ممنوعیت حضور او در توئیتر دائم است اما فیس بوک اعلام کرد ممنوعیت رئیس جمهور پیشین تا ۲۰۲۳ ادامه می‌یابد. از سوی دیگر یوتیوب نیز اعلام کرد تا زمانیکه تشخیص دهد ریسک خشونت کاهش یافته، حضور ترامپ را در پلتفرم خود ممنوع می‌کند.
 
لیز هرینگتون سخنگوی دونالد ترامپ اعلام کرد عضویت رئیس جمهور سابق در رامبل، بخشی از طرح وی برای راه اندازی پلتفرم خود است. این درحالی است که در اوایل ماه جاری میلادی ترامپ بلاگی که به تازگی افتتاح کرده بود را تعطیل کرد.
 
البته جزئیات طرح راه اندازی پلتفرم مخصوص ترامپ هنوز اعلام نشده است.
 
هرینگتون در یک بیانیه ایمیلی به رویترز نوشته است: در عصری که شرکت‌های بزرگ فناوری ضربه بی سابقه‌ای به آزادی بیان در کشورمان زده‌اند، این روشی مناسب برای برقراری ارتباط با مردم آمریکا است.
 
کریس پاولوفسکی مدیر ارشد اجرایی رامبل نیز تأیید کرد حساب کاربری ترامپ در این وب سایت ایجاد شده است. اما وی از اظهار نظر بیشتر در این باره خودداری کرد.
 
پاولوفسکی یک کارآفرین کانادایی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی رامبل را راه اندازی کرد. این وب سایت شباهت زیادی به یوتیوب دارد و میان حامیان حزب محافظه کار آمریکا محبوبیت زیادی یافته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.