تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 27, 2021
16:47 یکشنبه، 6ام تیرماه 1400
کد خبر: 125795

ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تمدید شد

 
 
 
مهلت ثبت‌نام ‌در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تمدید و روند ثبت نام تا 15 تیرماه جاری ادامه دارد.‌
 
 مهلت برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا پانزدهم تیرماه تمدید شد. 
 
یکی از بخش‌های دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال موضوع «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی» است که صاحبان بسترهای تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سامانه رسانه‌های دیجیتال در این جشنواره شرکت کنند.‌
 
دیگر محورهای جشنواره رسانه‌های دیجیتال شامل «انقلاب اسلامی و مقاومت – با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی‌-»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی» و «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» است. موضوع ویژه این دوره نیز به «روایت کرونا در فضا مجازی» اختصاص دارد.
علاقه‌مندان برای ارسال اثر می‌توانند یکی از قالب‌های پایگاه‌های اینترنتی، محتوای دیجیتال، پویانمایی و هنرهای دیجیتال، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی را انتخاب و از طریق سامانه یادشده اقدام کنند.
جایزه بیست‌میلیونی و تسهیلات صندوق امید ازجمله جوایز این جشنواره است.
 
دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در یک نگاه
 
به گزارش ایرنا، جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ایران برگزار می‌شود و  نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.
 
در بهمن ماه ۱۳۹۲ با تلفیق کلیه حوزه‌های وابسته به فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه ITDMEX این نمایشگاه به بخش خصوصی واگذار گردید و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این اقدام را نشانه‌ای از تصمیم جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برون سپاری امور اجرایی به بخش خصوصی دانست.
 
در مردادماه ۱۳۹۳ طی نشستی تفاهم نامه رسمی همکاری میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور واگذاری رسمی اجرای نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX) توسط بخش خصوصی به امضاء رسید. در این جلسه حسن نجفی سولاری رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال اعلام کرد که با این کار واگذاری تصدی گری‌های این حوزه به بخش خصوصی آغاز گردیده است اما جشنواره رسانه‌های دیجیتال همچنان توسط دولت برگزار خواهد شد. دوره اول نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با حضور مجموع ۱۶۶ شرکت داخلی و خارجی در اسفند ماه ۱۳۹۲ برگزار شده و دوره دوم آن نیز ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه ۱۳۹۳ برگزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.