تجارت الکترونیک

رمز ارز

فناوری اطلاعات

June 29, 2021
14:32 سه شنبه، 8ام تیرماه 1400
کد خبر: 125854

انگلیس فعالیت بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا را ممنوع کرد

 
سازمان نظارت بر امور مالی انگلیس به یکی از بزرگترین شبکه های مبادله ارز دیجیتال در جهان یعنی بایننسBinance ، دستور داده است که تمام فعالیت های تحت نظارت در این کشور را تعطیل کند.
 
به نقل از راشاتودی، سازمان نظارت بر امور مالی انگلیس به یکی از بزرگترین شبکه های مبادله ارز دیجیتال در جهان یعنی بایننسBinance ، دستور داده است که تمام فعالیت های تحت نظارت در این کشور را تعطیل کند.
 
این ممنوعیت در حالی صورت می گیرد که نظارت بر دارایی های دیجیتال در سراسر جهان رو به افزایش است.
 
سازمان رفتار مالی (FCA) انگلیس همچنین در مورد بایننس مارکتز Binance Markets Limited که تنها شرکت تحت نظارت انگلیس در این شبکه است و همچنین در مورد شرکت مادر آن یعنی گروه بایننس، به مشتریان هشدار داد.
 
سازمان رفتار مالی در ایمیلی گفت: تعداد قابل توجهی از کسب و کارهای فعال در زمینه دارایی ارز رمزنگاری شده استانداردهای لازم را در زمینه قوانین ضد پولشویی ندارند.
 
این تنظیم کننده مقررات انگلیس افزود: از شرکت هایی که ما تا به امروز ارزیابی کرده ایم، بیش از 90 درصد پس از مداخله ما درخواست های خود را پس گرفته اند.
 
این ناظر انگیلس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات را موظف کرده است اطلاعیه ای را مبنی بر عدم مجاز بودن "هرگونه فعالیت خود بدون رضایت قبلی از سازمان رفتار مالی" در جای مشخصی در وب سایت و برنامه های گوشی خود، قرار دهد.
 
شرکت Binance قصد داشت بازار دارایی های دیجیتال خود را در انگلستان راه اندازی کند اما این یکی از چندین شرکت رمزنگاری بود که به دلیل عدم رعایت مقررات ضد پولشویی ، درخواست ثبت نام در سازمان رفتار مالی را پس گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.