تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 1, 2021
12:33 پنجشنبه، 10ام تیرماه 1400
کد خبر: 125898

الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار می‌شود

 
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۰، امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با حضور ۳۰۰ شرکت و در مسافت ۱۲ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.
 
نشست خبری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» امروز و با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مدیر اجرایی الکامپ و معاون نمایشگاهی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برگزار شد.
 
«حسین اسلامی» رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، درباره بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، گفت: با توجه به وظایف ذاتی صنف فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی مجری نمایشگاه است. ما موظف هستیم زیرساخت‌های لازم برای کسب‌وکارهای حوزه فاوا را ایجاد کنیم تا نسبت به عرضه و تقاضایی که در بازار وجود دارد، پاسخگو باشیم.
 
وی افزود: اکنون با همکاری‌های صورت گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران، این نمایشگاه برگزار خواهد شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه غرفه اختصاصی دارد و دستاوردهای ۸ ساله خود را در آن‌جا ارائه خواهد کرد.
 
اسلامی خاطرنشان کرد: امسال در نمایشگاه الکامپ بسیاری از بخش‌های دولتی در کنار فعالان و بخش‌های خصوصی حضور خواهند داشت که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود. برنامه‌ریزی ما برای برگزاری نمایشگاه مانند دوره‌های قبل نبود و به دلیل شیوع کرونا قصد نداشتیم سالن‌های شلوغی داشته باشیم.
 
وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: تمام سعی ما این بود که نمایشگاه به سمت تخصصی شدن پیش رود و تعداد مخاطبان B۲C  (معامله بین تولیدکننده و مصرف‌کننده) افزایش پیدا کند. تاکنون توانسته‌ایم بیش از ۱۲ هزار متر مربع ظرفیت برای برگزاری نمایشگاه تخصیص بدهیم و تا مساحت ۲۵ هزار متر مربع نیز قابلیت افزایش ظرفیت وجود دارد. اگر استقبال از نمایشگاه ادامه پیدا کند، به احتمال فراوان ظرفیت را افزایش خواهی داد.
 
 رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: تا کنون حدود۲۷۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه الکامپ اقدام کرده‌اند و پیش‌بینی ما نشان می‌دهد تا روز برگزاری نمایشگاه از ۳۰۰ شرکت نیز عبور کنیم و نمایشگاه هم‌زمان با این شرایط به شیوه مناسبی برگزار شود.
 
«محمد ثروتی» مدیر اجرایی الکامپ نیز عنوان کرد: این نمایشگاه ۱۸ تا ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در ۷ سالن ۳۱ و (B.A) ۳۸، ۶، ۷، ۸، ۹ برگزار می‌شود.
 
در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ، اتاق شتاب و آوردگاه سرمایه، رمزارزها، الکام استارز، الکامپ تالکز و یک بخش دانش‌آموزی با نام تینو استارز برگزار می‌شود و مجموعه‌های مختلف در قالب غرفه به طرح موضوعات موردنظر خود خواهند پرداخت.
 
بیست و ششمین نمایشگاه بیش از سه دهه برگزار شده و نام آن به عنوان نمایشگاه صنایع فناوری اطلاعات در سطح منطقه مطرح است. سال گذشته با تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا این نمایشگاه در موعد مقرر برگزار نشد. اما امسال با رعایت کامل پروتکل‌ها الکامپ ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.   
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.